FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем прізвище або прізвищем Прауд.

Ізабелла Прауд (англ. Isabella Proud) — мертвий персонаж Fallout 3, вчений, який раніше займався дослідженням диких гулей.

Опис Редагувати

Разом зі своїм колегою-вченим Джейсоном Ізабелла Прауд отруїлася на руїни Вашингтона, де намагалася знайти затишне місце для дослідження диких гулей. У той час як Джейсон займався пошуком здобутих коштів і предметів, охороною і перенесенням речей, Ізабелла вела дослідження з гулями, аналізувала дані і вела записи в щоденник і термінал, який розташований в Такома парк. Іноді вона так сильно захоплювалася дослідженнями, що забувала пістолет, на носіння якого наполягав Джейсон.

На 45 день з моменту початку ведення записів Джейсон знаходить у сусідніх руїнах той самий підходящий термінал для записів, та Ізабелла планує перемістити його ближче до місця, де вони з Джейсоном проводять дослідження. Після знаходження портативного джерела енергії Ізабелла планує надалі перенести всі свої записи на термінал, однак не встигла цього зробити.

Тим же днем Джейсон обшукує руїни міста на предмет наявності чого-небудь корисного. У той же день Ізабелла зауважує групу диких гулей, яка відвідувала найближчий водойму. В протилежність забобонам, які раніше чула Ізабелла, вона помічає, що дикі гулі все ж схильні до міграції в денний час доби, а не тільки вночі, і воліють ховатися в закритих просторах.

На 51 день з моменту початку ведення записів Ізабелла, заздалегідь надівши антирадіаційний костюм, вирішує провести експеримент по заманиванию диких гулей. Вона наповнила чаші водою з різними рівнями радіаційної зараженості, розставила їх в якості приманок в різних місцях і стала чекати групу гулей. Надавши вибір які прибули пізніше гулям в плані знаходження близько чаш, вона виявила, що ті вибрали чашу з найбільш високим рівнем радіації, причому ту саму, яка викликає у людинаа сверхострую променеву хворобу і смерть. Вона також зазначає, що ця пастка спрацювала набагато краще, ніж інші.

На 53 день Джейсону вдалося знайти і полагодити генератор, що дозволило перемістити термінал та частина спорядження у більш зручне місце, звідки можна було спостерігати за дикими гулями.

На 58 день під час перевірки рівня води в експериментальних ємностях Ізабелла в захисному костюмі була захоплена зненацька диким гулем, який до неї непомітно підкрався. Інтерес гуля був викликаний рукою дослідника, яка була змочена радіоактивного смолою, яка використовувалася в експериментах Ізабелли. Через пару миттєвостей, втративши інтерес, гуль відступив від Ізабелли і зник. За предположенной жіночною ході Ізабелла вирішує, що даний гуль раніше був жінкою і вирішує назвати її «Мелінда». Після цього випадку Ізабелла зазначає собі подумати про те, як можна ідентифікувати особин.

Через 6 днів (63-ий за рахунком) Ізабелла відзначає відсутність міграції диких гулей до випробувального полігону і висловлює припущення щодо побоювання з боку вчених до гулям. Її побоювання також поділяє Джейсон.

Через чотири дні Ізабелла після заперечень Джейсона наполягла на тому, щоб провести ночівлю на дослідному полігоні. Також вона зазначає руху в далеких руїнах, проте не встигає розгледіти, чи була це давно очікувана група мігруючих гулей.

На наступний (68-ої) день Ізабелла вирішує заразити радіацією водойма, що знаходиться в північно-східній стороні Такома парк, щоб привернути увагу гулей. Також Ізабелла знову вирішується спати на дослідному ділянці, а стурбований Джейсон вирішує піти разом з нею. Він встановлює маскувальну завісу, за якою вчені вирішують влаштуватися і проводити спостереження. Після зараження Ізабелла зауважує знайому групу гулей (вона помітила в ній Мелінду) — вони вийшли на відкритий простір і попрямували у бік водойми. З настанням сутінків дикі гулі дісталися до водойми й залізли до нього. Крім звичайних гулей, на чолі групи прийшов один світиться — Ізабелла дала йому ім'я «Самуель». Вона зазначає, що багато з групи тягнуться до нього з-за сильної радіації, испускаемой від його тіла. Щоб уникнути залучення уваги Ізабелла вимикає лічильник Гейгера з-за сильного тріска, викликаного присутністю світиться.

На 75 день після того, як Ізабелла не виявляє будь-які нові результати, вона йде на відчайдушний крок — вступити в прямий контакт з дикими гулями ввечері завтрашнього дня, заздалегідь покривши свій костюм радіоактивного смолою. Також вона вирішує обмазати смолою і костюм Джейсона, який у денний час зайнятий обходом по руїнах. Після цього вона разом з ним постає табором біля водойми.

Подальша доля Ізабелли Прауд і Джейсона, яка приводить їх до смерті, невідома[1].

Тіло Ізабелли до моменту підходу Самотнього Подорожнього знаходиться на березі радіоактивного ставка на північний схід від фабрики «Такома» у Такома парк.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Тіло Ізабелли Прауд з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Історія Ізабелли Прауд є відсиланням до фільму 1988 року «Горили в тумані», в якості сюжету якого використана історія реальної жінки-вченого Дайан Фоссі, яка спостерігала за горилами в природних умовах і була вбита за невідомих обставин[перевірено].

Баги Редагувати

pcIcon pc ps3Icon ps3 xbox360Icon xbox360 Тіла Ізабелли і Джейсона можуть не з'явитися в локації[перевірено].

Примітки Редагувати