FANDOM

Gametitle-FO2

«Подбати про полисмене Джека» для Світи (англ. 'Take care of Officer Jack for Mira) — побічний квест Fallout 2.

Отримання Редагувати

Квест можна взяти у Світи — бармена салуну «Груба шкура». Обраний повинен мати низький рівень Основна характеристика основної характеристики «Інтелект» (менше 4), але з високим показником «Сили» (не менше 6), в цьому випадку Світу пропонує «роботу» щодо усунення її колишнього чоловіка полісмена Джека. Вона радить Обраному скористатися мотузкою, перекинутою через зовнішню стіну, щоб потрапити у внутрішню частину міста.

Проходження Редагувати

За допомогою мотузки або через центральний вхід можна потрапити до поліцейської дільниці, звідки в 8:00 ранку виходить Джек і спрямовується в бік електростанції. Найпростіший і найменш проблемний спосіб виконання квесту — це дати йому дійти до станції, дізнатися в що стоїть на вході дівчині Еллі у супроводі робота про підготовлюваний теракт, вступити в діалог з Джеком і дати йому підірвати себе, або вбити.

Нагорода Редагувати

2000 досвіду якщо, ви не кажучи з Джеком вб'єте його Нагородою від Світи буде пістолет-кулемет H&K P90c.

Примітки Редагувати

  • Нагорода від Світи видається лише у разі загибелі Джека (самопідрив або загибель від рук Обраного). Якщо Обраний зміг відмовити Джека від самогубства (див. невідзначений квест «Врятувати полісмена Джека»), Світу нічого не дає.
  • Для персонажа з нормальним рівнем інтелекту краще всього виконувати цей квест після того, як вдасться відмовити Джека підривати себе: приймаємо психо і баффаут, щоб опустити інтелект і підняти силу, беремо квест, перелазимо в місто і вбиваємо Джека в поліцейській камері з допомогою суперстимуляторов.

Баги Редагувати

У разі, якщо квест не був узятий, а Джек підірвав себе сам, після розмови про це Світу пропонує Обраному безкоштовно випивку, але так і не наливає.

Шаблон:Navbox НКР (місто)