FANDOM

Gametitle-FO4

«Нова білка» (англ. The New Squirrel) — серія голодисків Fallout 4.

Зміст Редагувати

Запис #1Редагувати

Transcript

Привіт, мене звуть Саймон-Казкар, і я сподіваюся, що вам подобаються казки, тому що я обожнюю їх розповідати! Ось ця називається «Нова білка». Давайте разом вирушимо в це чарівне пригода. Жив-був білченя по імені Ріккі. Ріккі жив на великому дубі в міському парку. Ріккі бурою був білкою, він жив на дубі, зі своїми друзями та родиною — теж бурими білками. Кожен день Ріккі залазив на вершину дуба і думав про те, які білки живуть на інших деревах. Більш дорослі білки говорили Ріккі, що білки з інших дерев — брехуни і злодії, що їм не можна довіряти. Але Ріккі був бунтарем і не бажав нічому вірити. Кінець запису. Будь ласка, вставте голозапись #2.

Запис #2Редагувати

Transcript

Це Саймон-Казкар! З поверненням! А ось і друга частина «Нової білки». Одного разу вночі у дуба, на якому жив Ріккі, з'явилася руда білка і розбудила його і всю його сім'ю. «Будь ласка, допоможіть мені, — сказала руда білка. — Я заблукала, і мені нікуди йти». Дорослі стали гнати руду білку геть, але Ріккі швидко спустився по стовбуру і став поруч з нею. «Як ви можете відмовляти їй? — закричав він. — Просто тому, що вона з іншого дерева? Їй потрібна допомога!» Впевненість і рішучість Ріккі подіяла на старійшин. І вони погодилися дати сховище руду білку. Вона подякувала Ріккі за те, що він за неї заступився. «Ти не пошкодуєш про це», — сказала вона. Кінець запису. Будь ласка, вставте голозапись #3.

Запис #3Редагувати

Transcript

Каже Саймон-Казкар. Це фінал захоплюючої історії «Нова білка». «Завтра ми зможемо познайомитися і станемо друзями!» — сказав Ріккі рудою білку. Руда білка видала якийсь звук, який Ріккі прийняв за вираз згоди, і дві білки вляглися спати. Тієї ж ночі Ріккі прокинувся від шелесту листя дуба. Він озирнувся. Руда білка зникла! Ріккі подивився навколо і побачив палаючі очі, наближається до дерева. Кішки! З сусіднього дерева долинув чийсь голос. Руда білка! «Вибач, — сказала вона. — Вони гналися за мною, і я не могла привести їх до мого дерева. Вони б з'їли мою сім'ю!» Коли кішки залізли на дерево і стали пожирати друзів і рідних Ріккі, він обдумав прийняті ним рішення. Його останні слова були: «Як шкода що я не послухався дорослих». Кінець.

Місцезнаходження Редагувати

Трейлерний парк «Фидлерс Грін»

  • Запис #1 — бетонна будівля, на столі з терміналом і плюшевим ведмедиком;
  • Запис #2 — чорний трейлер схід будівлі, на тумбочці з терміналом та ведмедиком;
  • Запис #3 — чорний трейлер захід від будівлі, в холодильнику з мишком.

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Голозапись ««Нова білка» — запис» з'являється тільки у Fallout 4.