FANDOM

Gametitle-FNV
Gametitle-FNV

Wow, our stockpiles mostly included full metal jacket. I should start a reloading class for the children to learn how to make ammunition!

A Boomer teacher é uma professora vivendo na Nellis Air Force Base em 2281.

Background

A Boomer teacher é uma senhora idosa que fornece educação para os Mini Boomers na Nellis schoolhouse. Ela acredita que precisam ser estabelecidas relações comerciais com os forasteiros, e ela também é aberta à ideias para aperfeiçoar seu currículo escolar.

Interações com o jogador

Interações em geral

Geral Serviços Quests
Essencial: noIcon cross
Companheiro: noIcon cross
Joga Caravan: noIcon cross
Comerciante: noIcon cross
Consertador: noIcon cross
Doutor: noIcon cross
Alugueis: noIcon cross
Começa as quests: noIcon cross
Envolvido nas quests: noIcon cross

Outras interações

Inventário

Vestuário Armas Outros itens Morto 
Boomer jumpsuit ou
Boomer flightsuit
- - -

Citações notáveis

  • (Speech 75) "I like the way you think. Oratory may indeed be a useful tool in our arsenal if wielded effectively. I'll put together a debate curriculum and pull out some of those old philosophy books." (Fala do Courier: Talking enemies down is an effective way to get what you want and save ammo.)
  • (Guns 60) "Wow, our stockpiles mostly included full metal jacket. I should start a reloading class for the children to learn how to make ammunition!" (Fala do Courier: I can teach how to make jacketed hollow points and other specialized ammo.)
  • (Repair 60) "Hey, that's a great idea! This information might help with our training manuals, and maybe create a few new apprentices for Loyal." (Fala do Courier: I've done a lot of machining and lathe work over the years. I could write up a booklet for you.)

Aparições

A Boomer teacher aparece apenas em Fallout: New Vegas.