FANDOM

Aaa, już tu jesteś. Dobrze. Mamy problem. Duży. Procesor sterujący naszym systemem uzdatniania wody wyzionął ducha. Nie możemy wykonać nowego, a proces jest zbyt złożony, by prowadzić go z pominięciem systemu. Mówiąc prosto, kończy się nam woda pitna. Nie ma wody, nie ma Krypty. To sprawa o kluczowym znaczeniu dla naszego przetrwania. A szczerze, ja . . . myślę, że jesteś jedyną nadzieją, jaką mamy.

Jacoren

Znajdź Hydroprocesor - główne zadanie w Fallout.

OpisEdytuj

Udaj się w kierunku Krypty 15. Po drodze dojdziesz do Cienistych Piasków.

Cieniste PiaskiEdytuj

Musisz zdobyć linę:

  • Możesz ją kupić od Setha
  • Możesz znaleźć linę w niektórych regałach
  • Jedna lina jest w chatce przy polu w Cienistych Piaskach

Udaj się z liną do Krypty 15.

Krypta 15Edytuj

Wejdź do Krypty przez chatkę.

Użyj liny na zepsutej windzie, aby dostać się na drugi poziom. Znajdziesz tam drugą linę, która pozwoli ci zejść na trzeci poziom. Tam znajdziesz zniszczone centrum dowodzenia, za co otrzymasz 500 PD.

HubEdytuj

Z Krypty 15 udaj się do Hubu. Ian poda ci jego położenie.

Szef Kupców Wodnych - Martha Rastello - może ci podać lokalizację Nekropolis. Możesz przy okazji wykonać zadanie Poproś Kupców Wodnych o pomoc.

Udaj się do Nekropolis.

NekropolisEdytuj

Wejdź przez studzienkę kanałową i idź kanałami na północ, aż do Wododziału. Spotkasz po drodze przyjazne ghule, które zlecą ci zadanie naprawienia pompy wodnej. W Wododziale wejdź do dużego budynku po północnej stronie. Harry'ego możesz przekonać rozmową, przekraść się obok niego, zdezorientować go swoją niską inteligencją albo po prostu zabić.

Uwolnij ghula z więzienia. Powie ci, że obok w celi jest zejście do Krypty 12. Na trzecim poziomie Krypty znajdziesz Hydroprocesor. Wróć z nim do Nadzorcy Jacorena.

NagrodaEdytuj

  • 500 PD za znalezienie zniszczonego centrum dowodzenia w Krypcie 15
  • 7000 PD za oddanie Hydroprocesora Nadzorcy