Dr. Zimmer — szef Biura Nadzoru Syntetyków, jednego z pięciu działów Instytutu.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Fallout 3[edytuj | edytuj kod]

Doktor Zimmer przyszedł na świat w 2219 roku. Jako szef BNS jest odpowiedzialny za ściganie, likwidację lub też sprowadzanie z powrotem, zbiegłych z Instytutu syntków. Po ucieczce niezwykle zaawansowanego łowczego o oznaczeniu A3-21, Zimmer osobiście wybrał się na jego poszukiwania wraz ze swym osobistym ochroniarzem, imieniem Armitage. Dotarli na Stołeczne Pustkowia, do Rivet City.

Tam Zimmer zatrzymał się w laboratorium Doktor Li, której opowiedział o Instytucie i którą to chciał namówić do pomocy w poszukiwaniach zbiegłego androida. Li jednak nieustannie odmawiała, dlatego Zimmer zmuszony był wynająć najemnika, który znajdzie poszukiwanego syntka.

Zimmer wydaje się być oburzony warunkami w jakich muszą żyć ludzie na pustkowiach. Gardzi również samymi mieszkańcami. Zimmer przyzwyczajony był do sterylnych warunków w jakich żył w Instytucie.

To czy jego misja przebiegła pomyślnie, zależy wyłącznie od naszych działań. Możemy pomóc Zimmerowi odkryć tożsamość zbiegłego androida, lub pomóc Trasie zaniechać dalszych poszukiwań Zimmera.

Zimmer pozostaje w Rivet City, nawet jeśli Doktor Li wyrusza do Wspólnoty.

Fallout 4[edytuj | edytuj kod]

W Fallout 4 Zimmer nadal pełni funkcję dyrektora Biura Nadzoru Syntetyków, jednak znajduje się on w terenie, na pustkowiach. Jego status pozostaje nieznany. Pod jego nieobecność obowiązki dyrektora BNS przejął Justin Ayo.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Zimmer występuje w Fallout 3, w 'Fallout 4 został jedynie wspomniany.