FANDOM

Gametitle-FO3
Gametitle-FO3

Zalane metro - stacja metra na południowym zachodzie Waszyngtonu, między biblioteką w Arlington a fabryką Red Racer. Na południowy wschód od lokacji znajduje się duży obóz bandytów.

Wygląd

Zalane metro znajduje się obok starej autostrady pełnej przedwojennych samochodów. Wejście do metra jest na środku placu. Po drugiej stronie autostrady znajduje się duży obóz bandytów, którego mieszkańcy mogą z łatwością pokonać gracza z niskim poziomem.

Łup godny uwagi

Notatki

  • Na ulicy obok metra jest jedna z największych reakcji łańcuchowych wybuchających samochodów w grze.
  • Idąc przez Zalane metro możesz dojść do Mason District, gdzie jest Hubris Comics.
  • Tunele metra są pełne Błotniaków. Jest tam też dość ciemno, więc można się łatwo skradać.
  • Jest to lokacja zdarzenia losowego.
  • Jest "fałszywy" znacznik na mapie o nazwie "Zalane metro". Tak naprawdę północny znacznik jest wejściem do metra Arlington/Pustkowia w pobliżu nabrzeża Wilhelma i Grayditch.
  • Bandyci w obozie uzbrojeni w wyrzutnie rakiet i w granaty poprzez eksplozje mogą sprawić, że Magazyn Ślusarski może zostać wyrzucony z platformy, co sprawia że może buć trudny lub niemożliwy do znalezienia.

Występowanie

Zalane metro pojawia się jedynie w Fallout 3.

Galeria