FANDOM

Zaginiony pistolet laserowy - ukryte zadanie w Fallout: New Vegas .

Opis Zadania

Rycerz Torrez z składu w Ukrytej Dolinie, robiąc inwentaryzację zauważa, że brakuje jednego z pistoletów laserowych. Co dziwniejsze w bazie danych znajduje się informacja, że pistolet po ostatnim wypożyczeniu został zwrócony. Ponieważ niedługo musi zdać raport, prosi Cię o odnalezienie Zaginionego Pistoletu Laserowego.

Opis Przejścia

Po rozmowie z Rycerz Torrez w Pip-Boyu pojawi się notatka co do dalszego działania. Zawarta w nim informacja sugeruje nam rozmowę z paladynem zajmującym się strzelnicą (znajduje się on w tym samym pomieszczeniu, zaraz na przeciwko składu). W trakcie rozmowy z nim dowiadujemy się, że to Nowicjusz Stanton ostatni używał tego pistoletu. Idziemy więc odszukać nowicjusza. Rozmawiając z nim dowiemy się, że wraz z Nowicjuszką Watkins wymknęli się raz do Doliny Skorpionów, by potrenować trochę strzelanie. Zostali otoczeni przez Radskorpiony i uciekając zgubili sztukę broni. Musimy więc udać się tam i ją odnaleźć. Broń leży w samym środku na kamieniu przy ciele Osadnika z Pustkowi. Tak jak w przypadku nowicjuszy, podchodząc do kamienia momentalnie zaczną się zbiegać Złociste Radskorpiony, musimy sobie z nimi poradzić. Po wszystkim, trzeba wrócić i oddać pistolet Rycerzowi Torrezowi.