FANDOM

Wiadomości w butelce - kolekcja kilku pobocznych zadań i serii notatek w Falloucie 4. Zdobycie każdej z nich powoduje pojawienie się znacznika na mapie, prowadzącego do ukrytych skrzyń z przedmiotami.

Lokalizacje

  • Wiadomość w butelce - Tyle dni do potrzasku - znajduje się za Domem w Kraterze, nieco na północny-wschód od brzegu. Najlepiej podążać za beczkami leżącymi na plaży. Butelka znajduje się pomiędzy beczkami, a kłodą. Znacznik wiadomości pojawi się na wodzie niedaleko brzegu, kawałek za rozbitą na skałach biało-czerwoną łodzią. Należy zanurkować, a naszym oczom ukaże się długa rura, na której to osiadła wywrócona do góry dnem łódź. Znacznik zniknie jak tylko złupimy znajdującą się w niej skrzynię.
  • Wiadomość w butelce - Łowca staje się zwierzyną - znajduje się tuż za Zamkiem nie daleko południowo-wschodniej części obiektu, zaraz obok dużego głazu leżącego nieopodal wody. Tylko góra butelki jest widoczna. Znacznik wiadomości pojawi się na wodzie na zachód od Spectacle Island. Cienka antena zanurzonej łodzi znajduje się tuż nad powierzchnią. Znacznik zniknie po zanurkowaniu i złupieniu skrzyni.
  • Wiadomość w butelce - Nie jest za dobrze - znajduje się niedaleko latarni morskiej obok Wraku FMS Northern Star. Butelkę można znaleźć na wysepce z wbitą czerwoną boją, od razu na zachód od latarni. Po zebraniu butelki jej znacznik pojawi się na południowym-wschodzie na wodzie. Po dopłynięciu na miejsce należy zanurkować do dna, na którym znajduje się system rur. Po otwarciu włazu będzie można do nich wpłynąć. Znacznik zniknie po złupieniu skrzyni.
  • Wiadomość w butelce - Potrzebna pomocna dłoń - znajduje się na południowo-wschodnim punkcie półwyspu Portu Lotniczego Boston, na plaży leżącej naprzeciw Fortu Strong, pomiędzy długim kawałem drewna, a drewnianymi paletami. Znacznik pojawi się na wodzie na południowy-zachód od fortu. Po zanurkowaniu na dno graczowi ukaże się zatopiony kadłub samolotu, w którego przedniej części znajduje się skrzynia. Znacznik zniknie po złupieniu jej zawartości.
  • Wiadomość w butelce - Żywotna ofiara - znajduje się na plaży w północnym narożniku Przetwórni Ryb Mahkra pomiędzy skałą, a łodzią z Plastikową Dynią. Znacznik butelki pojawia się na wodzie niedaleko od miejsca jej podniesienia, zaraz za boją pływającą na powierzchni wody. Po zanurkowaniu, na dnie znajdziemy zatopioną wannę, a tuż obok niej skrzynię. Znacznik zniknie po złupieniu jej zawartości.
  • Wiadomość w butelce - X oznacza skarb - znajduje się w Towarzystwie Oceanologicznym w Nahant, na malutkiej wysepce z wbitym ogrodzeniem, tuż przy brzegu na południowy wschód, zaledwie kilka kroków na zachód od pół zatoniętej łodzi. Znacznik tej wiadomości będzie znajdował się po środku wody, sporo na poludnie od Posiadłości Croupów i Kaplicy w Nathan i na wschód od od Plaży Northagen. Zatopiona łódź ze skrzynią znajduje się dość głęboko i łatwo zgubić się w mroku oceanu. Zaleca się to zrobić posiadając profit Wodnik, mając Strój Nurka-Ratownika, bądź spożyć Ciastka Błotniakowe przed podjęciem próby zejścia pod wodę.

Transkrypty

Wiadomość w butelce - Tyle dni do potrzasku

"Tkwię na tej łodzi od wielu dni. Jakaś wielka fala, która przepłynęła z zachodu, obróciła nas do góry dnem. Chyba tylko ja miałem szczęście. O ile można w tym przypadku mówić o szczęściu. Jakimś cudem nadal mam powietrze, czyli łódź najpewniej jest na powierzchni.

Jeśli przeczytasz ten list, pomóż"

Wiadomość w butelce - Łowca staje się zwierzyną

"John został wciągnięty pod wodę. Ta ryba była ogromna! Mówiłem mu, żeby nie przywiązywał tyczki do siebie, ale nie chciał mnie słuchać. Szkoda tylko, że klucze były w jego kieszeni."

Wiadomość w butelce - Nie jest za dobrze

"Mam przesrane!"

Wiadomość w butelce - Potrzebna pomocna dłoń

"Wydawało mi się, że zjadłem dziś rybę. Dziwnie smakowała. Potem, w trakcie pisania dotarło do mnie, że zjadłem własną dłoń. Chyba mi odbija."

Wiadomość w butelce - Żywotna ofiara

"Chodź nad morze, będzie fajnie"

Wiadomość w butelce - X oznacza skarb

"Ten skarb musi być prawdziwy! Mówili o nim w telewizji. Muszę wiosłować szybciej."

Galeria