FANDOM

Van Graffowie - rodzinna organizacja kryminalna działająca na terenie Pustkowi Mojave.

Historia

Mini-JSPnP Logo Ten fragment bazuje na J.E. Sawyer's Fallout RPG i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.
Potężna organizacja karawaniarska z Redding, rodzina Van Graffów była jedną z trudności, które nie hamowały ekspansję RNK na północ. Rodzina Wright przejęła władzę w Nowym Reno to jednak Van Graffowie trzęsli ponad połową Republiki. Wrightowie zajmowali się prostytucją i produkcją narkotyków, Van Graffowie natomiast wydobywaniem złota i handlem bronią. Seniorka rodu Tiaret Van Graff ma dziesięcioro dzieci, które są lojalne wobec niej oraz całej rodziny. Symbolem Van Graffów jest głowa lwa.

Organizacja

Rodzina Van Graffów ma za sobą długą drogę bezwzględnego i brutalnego dochodzenia do władzy. Rodzina otworzyła sklep w kasynie Silver Rush, gdzie specjalizuje się w sprzedaży broni energetycznej. Gloria Van Graff jest odpowiedzialna za finanse sklepu, natomiast jej przyrodni brat Jean-Baptiste Cutting za strategię działania i rozwoju na terenie Nowego Vegas, w tym plany wykończenia konkurencji. Mimo zamiłowania rodziny do broni energetycznej, Jean-Baptiste słynie z zamiłowania do broni palnej. Jest w stanie zabić człowieka za krzywe spojrzenie i grozi ludziom, którzy patrzą na niego w niewłaściwy sposób.

Relacje ze światem zewnętrznym

Van Graffowie starają się wykańczać oraz nie mają żadnych oporów przed zabiciem wszystkich, któzy zajmują się tą samą branżą na tym samym terenie co oni. Stało się tak min. z karawaną Cassidy. Mimo, że Van Graffowie początkowo zajmowali się sprzedażą złota przerzucili się na bardziej dochodowy rynek broni energetycznej. Tworzą swoją broń energetyczna korzystając z przedwojennych części. Ku zdziwieniu wszystkich, Gloria Van Graff szanuje Legion Cezara, jednak uważa, że ma on małe szanse w starciu z RNK ze względu na swoje zacofanie technologiczne. Nic dziwnego, ponieważ Van Graffowie nienawidzą RNK ze względu na ich przepisy i wysokie podatki.

Technologia

Van Graffowie są specjalistami w dziedzinie technologii energetycznej. Wyeliminowali nawet Zbrojmistrzów z tej części rynku. Ich sprzęt do produkcji broni energetycznej uległ tajemniczemu uszkodzeniu. Mimo to technologia Van Graffów wydaje się być gorszej jakości niż ta od Zbrojmistrzów.

Występowanie

Van Graffowie występują w Fallout: New Vegas. Mieli się pojawić również w anulowanym Van Buren.