FANDOM

Valery Barstow - nadzorczyni nieukończonej Krypty 88. Występuje w DLC do Fallout 4 pod tytułem Vault-Tec Workshop.

Biografia

Kiedy rozpoczęła się Wielka Wojna Barstow była w krypcie i utknęła w niej przez ponad 200 lat, podczas którego zmieniła się w ghula. Jedyną rzeczą, która utrzymywała ją przy zdrowych zmysłach i nie pozwalała jej stać się dziką, była jej lojalność wobec Vault-Tec. Spędziła większość życia przygotowując eksperymenty dla Vault-Tec. Uratowana przez Jedynego Ocalałego, korzysta z pomocy w ukończeniu budowy Krypty 88 i przeprowadzaniu przydzielonych jej testów.

Ponieważ Barstow jest fanatycznie oddana amoralnym eksperymentom Vault-Tec, jej zachowanie w stosunku do Jedynego Ocalałego zmienia się w zależności od sposobu prowadzenia eksperymentów. Przeprowadzenie ich w sposób zamierzony da jej aprobatę. Odwrotnie, wybór opcji humanitarnych spowoduje, że Barstow wpadnie w złość z powodu braku założonego przez nią skutku. Jeśli eksperymenty zakończą się, porażką, Valery wścieknie się i opuści Kryptę 88 na zawsze. Wtedy następcą nadzorcy Krypty 88 stanie się Jedyny Ocalały.

Występowanie

Valery Barstow występuje jedynie w DLC do Fallout 4 pod tytułem Vault-Tec Workshop.