Gdy zawita się do Klamath, należy udać się do Buckner House i porozmawiać z Ardin. Po zapytaniu się co jej dolega Ardin opowie o zaginięciu jej "bliskiego znajomego" Smiley'a , gdzieś na północy od Klamath w miejscu zwanym Toksyczne Jaskinie. Po wyrażeniu zgody na poszukiwanie trapera zaznaczy ona tę lokacje na Twojej mapie.

Aby udać się do toksycznych jaskiń potrzebne będą Gumowce, by móc bez obrażeń przejść przez napromieniowaną breję wypełniającą lokację niemal całkowicie. Ponadto wnętrze jest pełne gekonów, zarówno małych jak i złotych, które można zabić lub po prostu ominąć.

Sam Smiley znajduje się na niższym poziomie, schowany w pomieszczeniu z generatorem; należy z nim pomówić a następnie wyprowadzić bezpiecznie z lokacji. Teraz wystarczy tylko wrócić do Klamath do nagrodę.

Nagroda

Doświadczenie

Karma

  • +75

Inne

  • Ardin w zamian za uratowanie Smileya da Ci 100 dolarów lub zwróci wolność Sulikowi

Uwagi

Po wykonaniu zadania należy porozmawiać ze Smileyem na temat polowania na Gekony otrzymując w zamian profit Skórowanie Gekonów, a ponadto wzrośnie umiejętność Sztuka przetrwania (1-6%).

Zadania w Fallout 2
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.