FANDOM

Tunele Yao Guai - lokacja w Fallout 3. Jak sama nazwa wskazuje, są zamieszkałe przez dużą ilość Yao Guai.

Opis

Lokalizacja Figurki

Aby znaleźć Figurkę - Skradanie się wejdź na wschód, kontynuuj podróż na ogół na wschód, aż zobaczysz kilka yao guai biegnących przez ścieżkę Samotnego Wędrowca od lewej do prawej. Jest to scenariusz wydarzeń, a yao guai nie zawsze będzie można kierować na V.A.T.S. (tylko w odpowiednim czasem) na Playstation 3 lub Xbox 360.

Kontynuuj tę ścieżkę, aby znaleźć stół Z Nuka-Colą Quantum i skręć w prawo (na wschód). Idź dalej tą ścieżką, aż dotrzesz do jaskini z dwoma wyjściami prowadzącymi na południe.

Podążaj jedną ze ścieżek na ogół na południe, obok znaku stopu i ogrodzenia z zerwanym łańcuchem, do wejścia do Yao Guai. Gdy znajdziesz się w jaskini, idź prosto do środkowego filaru (nie tego w małym pokoju ze wszystkimi szkieletami, idź dalej na dużą otwartą przestrzeń), a następnie skieruj się w lewo. Natychmiast szukaj kamiennych ramp, które prowadzą wzdłuż wschodniego krańca jaskini, z widokiem na kałużę w kształcie półksiężyca. U podstawy rampy (bezpośrednio za kolumną z martwym mieszkańcem pustkowi w dziurce wysoko) znajduje się metalowe pudełko z stojącą na nim latarką. Jeśli wejdziesz na rampę i wpadniesz do wody poniżej, znajdziesz martwego osadnika przy którym znajduje się figurka.

Posterunek Enklawy

Po zadaniu Woda Życia znajdziesz Posterunek Enklawy bezpośrednio na wschód od tej pozycji. Zwykle wszystkie są martwe i można je znaleźć w pobliżu obozu, z wyraźnymi oznakami walki wokół. Ponadto wiadomo, że Latacz ląduje w pobliżu, lub może wystąpić każde inne losowe spotkanie z udziałem żołnierzy Enklawy.

Łup godny uwagi

Figurka - Skradanie się - znajduje się w pobliżu martwego mieszkańca pustkowi (patrz wyżej).

Przedwojenna książka - na stole piknikowym, tak jak wchodzisz do tuneli.

Nuka-Cola Quantum - na stoliku w pobliżu radia.

Grognak Barbarzyńca - książka wraz z martwym bandytą na półce bezpośrednio przed jednokierunkowym wyjściem.

Występowanie

Tenele Yao Guai występują tylko w Fallout 3.

Galeria