To dopiero kopniak w łeb - pierwsze zadanie w grze Fallout: New Vegas.

Opis zadania

Jest to pierwsze zadanie rozpoczynające przygodę na Pustkowiach Mojave. Gracz odkopany przez Victora z grobu w Goodsprings odzyskuje przytomność u lokalnego doktora. Nie pamięta kim jest a nawet jak ma na imię. To od gracza zależy jak będzie wyglądał i jakimi będzie dysponował umiejętnościami.

Opis przejścia

Gracz budzi się w domu doktora Mitchella. Gracz dowiaduje się że Mitchell opatrzył jego rany, przy okazji dziwi się że kula w głowie go nie zabiła. To zadanie ma na celu tylko i wyłącznie umożliwienie graczowi stworzenia postaci (przyśpieszone lata dzieciństwa i Egzamin KOZA z Fallout 3). Od razu po przebudzeniu Mitchell pyta się bohatera o imię. Należy je wybrać.

Następnie wręcza maszynkę w której wybierane są atrybuty zewnętrzne postaci, takie jak: płeć, rasa, wiek. Kolejną rzeczą jest wybór statystyk SPECIAL. Następnie na kanapie, doktor zadaje kilka pytań. Zależnie od odpowiedzi ukazują się nam przykładowe 3 cechy, które możemy ustawić jako podstawowe. Jeżeli nam nie odpowiadają, można je zmienić.

Następnie Mitchell wręcza bohaterowi Pip-Boya oraz Kombinezon Krypty 21. Wspomni również o Sunny Smiles, która może nauczyć nas przetrwania na pustyni. Możemy odpowiedzieć że ją odwiedzimy lub nie. Zależnie od tego aktywuje się nam samouczek lub nie.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.