To dopiero kopniak w łeb - pierwsze zadanie w grze Fallout: New Vegas.

Opis zadania

Jest to pierwsze zadanie rozpoczynające przygodę na Pustkowiach Mojave. Gracz odkopany przez Victora z grobu w Goodsprings odzyskuje przytomność u lokalnego doktora. Nie pamięta kim jest a nawet jak ma na imię. To od gracza zależy jak będzie wyglądał i jakimi będzie dysponował umiejętnościami.

Opis przejścia

Gracz budzi się w domu doktora Mitchella. Gracz dowiaduje się że Mitchell opatrzył jego rany, przy okazji dziwi się że kula w głowie go nie zabiła. To zadanie ma na celu tylko i wyłącznie umożliwienie graczowi stworzenia postaci (przyśpieszone lata dzieciństwa i Egzamin KOZA z Fallout 3). Od razu po przebudzeniu Mitchell pyta się bohatera o imię. Należy je wybrać.

Następnie wręcza maszynkę w której wybierane są atrybuty zewnętrzne postaci, takie jak: płeć, rasa, wiek. Kolejną rzeczą jest wybór statystyk SPECIAL. Następnie na kanapie, doktor zadaje kilka pytań. Zależnie od odpowiedzi ukazują się nam przykładowe 3 cechy, które możemy ustawić jako podstawowe. Jeżeli nam nie odpowiadają, można je zmienić.

Następnie Mitchell wręcza bohaterowi Pip-Boya oraz Kombinezon Krypty 21. Wspomni również o Sunny Smiles, która może nauczyć nas przetrwania na pustyni. Możemy odpowiedzieć że ją odwiedzimy lub nie. Zależnie od tego aktywuje się nam samouczek lub nie.