Krypta
Krypta

Ted Starayer — jest mieszkańcem w Rivet City.

Biografia

Ted urodził się w 2258 roku. Jest 19-latkiem, który spędził większość swojego życia na błądzeniu po pustkowiach. Jest nowy w Rivet City i przebywa w pokoju wspólnym. Łatwo wzbudzić jego zainteresowanie, ale trudno je utrzymać.

Rozkład dnia

Po południu można go znaleźć w towarzystwie Ochrony Rivet City. Co więcej, często odwiedza bar Zamulony Ster i wspólny pokój od 4 do 6 rano, a także błąka się po pokładzie od południa do 14:00.

Interakcja z graczem

Omówienie interakcji

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: no
Niewolnictwo: no
Kompan: no
Nagroda: yes
Kupiec: no
Naprawa: no
Doktor: no
Rozpoczyna zadania:
  • żadne
Bierze udział w zadaniu:
Trzeba Strzelać im w Głowę

Zadania

Trzeba Strzelać im w Głowę: Ted jest jednym z celów Crowleya i ma specjalny klucz Teda Strayera.

Efekty na działanie gracza

Jeśli Pan Lopez jest przekonany, by nie popełnić samobójstwa, Lopez nauczy Teda, jak czytać.

Ekwipunek

Strój Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Strój ze skóry Bramina Pistolet 10mm Specjalny klucz Teda Strayer'a -

Ciekawostki

  • Czasami Samotny Wędrowiec może usłyszeć rozmowę między Strayerem a ojcem Cliffordem. Clifford próbuje przekonać Strayera, by uwierzył w Boga.
  • Samotny Wędrowiec może także zobaczyć, jak Ted próbuje rozmawiać z Jamesem Hargrave'em, Wspomina, że jego matka powiedziała mu, że Ted nie nadaje się do niczego.
  • Ted urodził się w tym samym roku co samotny wędrowiec.

Występowanie

Ted Strayer występuje tylko w Fallout 3.

Bugi

  • Ubranie Teda może czasami znikać
  • Czasami Ted jest spotykany, wędrując po pustkowiach, szczególnie wzdłuż drogi między Aleksandryjska Broń a Biblioteką Arlington.