FANDOM

Tajemnicze mięso - poboczne zadanie w 'Fallout 4.

OpisEdytuj

Kiedy dotrzesz do Fabryki Konserw Longneck Lukowski's, Theodore i handlarka Rylee będą dyskutować o możliwości sprzedaży mięsa, wspomną o ludziach, którzy chorują po jego zjedzeniu. Rozmowa z Theodorem sprawi, że będziesz mógł podjąć się zadania wybicia Kretoszczurów z budynku. Dostaniesz 50 kapsli zaliczki.

Kiedy zjedziesz do piwnicy, Theodore zamknie cię i nie będziesz miał możliwości powrotu. Z terminali dowiesz się, że Theodore wiedział o mięsie kretoszczurów w puszkach, ponieważ chciał w ten sposób zwiększyć podaż towaru.

Po przejściu wieloma korytarzami i pokonaniu wrogów wrócisz z piwnicy do fabryki. Dowiesz się, że w puszkach jest nawet mięso z ghuli. Theodore zagrozi ci śmiercią, będziesz musiał pokonać jego oraz trzy roboty. Zabicie go skończy misję. Alternatywnie możesz zbliżyć się do niego podczas walki, zaproponuje ci przejęcie biznesu i udział w zyskach.

Alternatywny skrótEdytuj

Przed zjechaniem windą do piwnicy, naciśnij czerwony przycisk, aby wysłać windę. Kiedy winda zjedzie, wezwij ją z powrotem i zeskocz. To włączy zadanie "Skonfrontuj się z Theodorem Collinsem", wymagane do zakończenia misji.