FANDOM

Disambig Dla the Fallout and Fallout 2 robot, zobacz Floating eye.
 
Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-AR
Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-AR

Szperacz lub Lewitujące oko Enklawy - jest robotem propagandowym, z wystającymi wąsami anten radiowych skierowanych do tyłu i głośnikiem radiowym z przodu. Po Wielkiej Wojnie, był używany przez siły Enklawy w 2277 roku na Stołecznych Pustkowiach.

Historia

Lewitujące oczy Enklawy były wykorzystywane na Wschodnim Wybrzeżu do nadawania transmisji Enklawy, Która zawierała transmisje propagandowe, przemowy prezydenta i wszelkie patriotyczne marsze skierowane do ludzi żyjących na Stołecznych Pustkowiach. Tych propagandowych audycji możemy słuchać poprzez radio w grze, Pip-Boy 3000 oraz poprzez głośniki Lewitującego oka. Wymowa audycji jest taka, że nowopowstały rząd cały czas obserwuje sytuację i czeka na właściwy moment by poprowadzić do przywrócenia dawnej świetności Stanów Zjednoczonych. Jeśli w trakcie gry Raven Rock zostanie zniszczone roboty przestaną nadawać.

Roboty są wyposażone w słaby laser, jednak są neutralne dla gracza i innych mieszkańców Stołecznych Pustkowi. Atakują tylko Najeźdzców i Gigantyczne Mrówki.

Statystyki

SPECIAL
Statistic SI PE WT CH IN ZR SZ
Value 5 5 5 5 5 5 5
Other statistics
Statistic Poziom Punkty życia PD Umiejętności Obrażenia Specjalne obrażenia
Value 0 30 1 10 5 N/A

Galeria