FANDOM

Szkoła Hrabstwa Suffolk - przedwojenna szkoła podstawowa znajdująca się we Wspólnocie.

Historia

W zamian za dofinansowanie szkoła brała udział w programie rządowym, który miał na celu przetestowanie tzw. pasty anabolicznej opracowanej przez Vault-Tec. Na eksperyment zgodziła się dyrektor szkoły Jackie Hudson bez żadnej zgody nauczycieli uczniów i ich rodziców. Zgodnie z dyrektywą pasta została wprowadzona do szkoły 18 października 2077r. a wszelkie jedzenie z zewnątrz zabronione. Pasta okazała się mieć fatalny wpływ na dzieci, które po spożyciu dostawały napadów złości i były agresywne. Ponadto u dzieci, które spożywały pastę zaobserwowano różowienie się skóry. Po wojnie szkoła opustoszała a dzieci zamieniły się w ghule.

Wygląd

Na parterze znajduje się hol główny, od którego rozchodzą się korytarze prowadzące do klas oraz innych pomieszczeń. Na pierwszym piętrze ulokowany jest pokój nauczycielski oraz gabinet dyrektora. Oprócz tego szkoła posiada piwnicę, do której można dostać się poprzez dziurę w podłodze lub windą znajdującą się w zachodniej części budynku.

Ciekawostki

  • Na parterze znajduję się Protektron, którego możemy użyć do pomocy w walce z ghulami.
  • Jest to jedyne miejsce, w którym możemy spotkać ghule o różowym zabarwieniu skóry.
  • Jest to jedyne miejsce, w którym możemy zdobyć pastę anaboliczną.

Galeria

1200px-SCCSNew

Widok z zewnątrz

FO4 Suffolk County charter school note

Jedna z klas

1200px-FO4FoodPasteNifskope

Pasta anaboliczna

Suffolk-ghouls

Ghule o różowym zabarwieniu skóry