FANDOM

Anacostia Crossing lub Wschodni Rynek - jest to stacja metra na Czerwonej Linii. Ta stacja jest najbardziej wysuniętą na południe punktem na Czerwonej Linii w Waszyngtonie. Według statusu na monitorze, stacja jest obecnie aktywna. Stacja znajduje się dokładnie na północ od Rivet City.

WyglądEdytuj

Wchodząc na stację Anacostia na północ od Rivet City, znajdziesz się na wzniesieniu w centrum stacji. Na środku znajduje się stoisko z biletami. Jest tam bandyta, pistolet 10mm i skrzynka na amunicję. Na zachód od stoiska znajdziesz barykadę z worków z piaskiem, która oddziela główne piętro od platformy z obozowiskiem bandytów. Są tutaj dwaj bandyci. Idąc dalej na zachód na wyższą platformę, dojdzie się do tylnej części obozu bandytów. Jest tam dużo rzeczy, wliczając kilka wygrzewów, odlot i Pięściarstwo Ilustrowane.

Łup godny uwagiEdytuj

NotatkiEdytuj

  • Stacja Anacostia istnieje naprawdę w Waszyngtonie. Jednak w grze stacja Anacostia Crossing jest tak naprawdę stacją Navy Yard. Można to łatwo zobaczyć porównując mapę Waszyngtonu z Fallout'a z prawdziwą mapą Waszyngtonu.
  • Nazwa tej stacji, jako Wschodni Rynek, pojawia się na reklamie metra.
  • Protectron może zostać aktywowany w pomieszczeniach biurowych w pobliżu Seward Square. Możesz także ściągnąć mapę metra z tego samego komputera.
  • W gruzach i śmieciach przy tylnym wejściu znajduje się błąd, dzięki któremu możesz wyjść poza mapę i dostać się do Składu Gwardii Narodowej idąc dokładnie na północ i przechodząc przez drzwi po przeciwnej stronie.
  • Kompania Szpona i Regulatorzy będą się pojawiać obok stacji w zależności od karmy gracza.

WystępowanieEdytuj

Stacja Anacostia Crossing występuje tylko w Fallout 3 .