FANDOM

Spowiednik Cromwell - lider kultu zwanego Dziećmi Atomu, który ma swoją siedzibę w Megatonie. Zazwyczaj stoi przy bombie modląc się i prawiąc kazania w napromieniowanej wodzie.

BiografiaEdytuj

Urodził się w 2233 roku. Gdy miał niespełna 20 lat przyjechał do Megatony. Pozwolono mu zostać dzięki błogosławieństwu swojego kościelnego poprzednika.

Gdy jego mentor zmarł, Cromwell został liderem kultu. Nigdy nie wspomina o swojej żonie, Mayi, która także jest członkinią sekty.

Interakcje z graczem Edytuj

Omówienie interakcji Edytuj

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon cross
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon check
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
Darowizny Kościelne
Bierze udział w zadaniu:
  • żadnym
Zadania

Ekwipunek Edytuj

Strój Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Strój mieszkańca pustkowi - Klucz do kościoła Atomu -

CiekawostkiEdytuj

  • Nawet gdy Przybysz z Krypty 101 rozbroi bombę, Spowiednik Cromwell dalej będzie stał przy ładunku, a gdy spyta się go o nią, nie będzie mówił nic ciekawego, zupełnie jakby nie zauważył.
  • Nie wiadomo dlaczego Cromwell jeszcze nie umarł z napromieniowania stojąc w wodzie otaczającej bombę. Nawet zachęca publiczność do picia wody w swoich kazaniach.

Cytaty Edytuj

  • "Każdy z nas urodzi miliard gwiazd powstałych z masy naszych nędznych i brudnych ciał."

WystępowanieEdytuj

Spowiednik Cromwell występuje w Fallout 3 oraz Fallout Shelter. Jest również wspomniany w dodatku Far Harbor do 'Fallout 4.

Galeria Edytuj