FANDOM

Smutki Starego Świata
OldWorldBluesCover
producent

Obsidian Entertainment

wydawca

Bethesda Softworks

data wydania

19 Lipca, 2011

gatunek

Fabularna gra akcji

silnik

Gamebryo

Tryb gry:

Single player

Kategorie wiekowe:

+18

platformy

Microsoft Windows XP/Vista/7,
Xbox 360, PlayStation 3

Nośniki:

DVD, Blu-ray disc, dystrybucja cyfrowa

wymagania:

746 MB (PC)
776 MB (PS3)
409.23 MB (Xbox 360)

Smutki Starego Świata (ang. Old World Blues) - trzecie DLC wydane do gry Fallout: New Vegas.

Fabuła

Smutki Starego Świata to kolejny dodatek DLC do świetnej produkcji studia Obsidian Entertainment, która rozgrywa się w postnuklearnym świecie Fallout. Deweloper przygotował kilka tego typu rozszerzeń – każde z nich opowiada nową historię i zabiera gracza do niedostępnych wcześniej zakątków pustyni Mojave.

W Smutkach Starego Świata przenosimy się do pozornie opustoszałego krateru badawczego Big MT, w którym przebywają niezwykli naukowcy z grupy Think Tank. Badacze zdołali przenieść swoje mózgi do zaawansowanych pojemników i w ten sposób pokonać ograniczenia ciała ludzkiego, aby przeprowadzać eksperymenty w nieskończoność. Niestety, jeden z projektów wymknął się spod kontroli i zagraża istnieniu ośrodka badawczego. Zadaniem gracza jest zbadanie sytuacji w kraterze i w podziemnych laboratoriach. Stawka jest wysoka – od powodzenia samotnego śmiałka zależą dalsze losy całej nauki.

Dodatek zawiera wszystkie elementy, których można się spodziewać. Najważniejszą atrakcją jest nowy obszar do zwiedzenia, składający się między innymi z centrum badawczego, kanionów, laboratoriów. W okolicy pałęta się wielu nieznanych wcześniej przeciwników, w tym chociażby zmutowane zwierzęta po lobotomii mózgu i atomowe roboty. Rozszerzenie pozwala też rozwinąć postać o kolejnych 5 poziomów i zdobyć unikatowe przedmioty: broń, zbroję i przedwojenne artefakty.

Miejsca

Postacie

Wspomniane

Przeciwnicy

Machiny

Bronie

Pancerze

Uwagi

  • W "Wydaniu Kompletnym" gry Fallout: New Vegas wydanym w Polsce przez Cenegę, nazwa Old World Blues tłumaczona jest jako Smutki Starego Świata. Natomiast na polskiej wersji portalu Bethesdy nazwa tłumaczona jest jako Grzechy Starego Świata.

Wideo

Tralier Smutki Starego Świata

Tralier Smutki Starego Świata

Seria Fallout