FANDOM

Mini-FOT Logo Ten fragment bazuje na Fallout Tactics i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Czołg - jeden z pojazdów w grze Fallout Tactics.

Charakterystyka

Ze względu na kryzys naftowy sprzed Wielkiej Wojny, typowa broń pancerna została zastąpiona przez nowoczesne Panerze Wspomagane.

Pojazd oparty na wysłużonej konstrukcji Sherman'a M4, przeszedł szereg modyfikacji zarówno opancerzenia (prawdopodobnie zostało wykonane z materiałów Pancerzy wspomaganych) jak i napędu. Zachował jednak standardowe działo czołgowe 75mm (choć od roku 1950 standardowym działem czołgowym w armii USA była armata kalibru 90mm), oraz miejsce na karabin maszynowy Browning M2 .

Pancerz daje ochronę nawet przed najcięższymi atakami z broni lekkiej. Daje też częściową ochronę przed atakami z broni energetycznej i ciężkiej. Do pełnej obsługi należy przydzielić 2 członków załogi, w roli kierowcy oraz operatora działa (celowniczego) i karabinu maszynowego Browning M2 .

Czołg może zostać zdobyty w mieście Newton, gdzie należy go uprzednio naprawić, oraz między misjami zdobyć odpowiednią amunicję dostępną u kwatermistrzów.

Występowanie

Czołg występuje jedynie w Fallout Tactics.

Galeria