FANDOM

Schron rodziny Kellerów - nieoznaczone zadanie w Fallout 3.

OpisEdytuj

Zadanie polega na znalezieniu pięciu holotaśm rozsianych po Stołecznych Pustkowiach, dzięki którym wejdziesz do bunkra Składu Gwardii Narodowej.

W zasadzie do wejścia potrzebne są 4 holotaśmy, są to taśmy o numerach od 2 do 5. Aby dojść do terminala bunkra z hasłem, najpierw musisz otworzyć drzwi do zbrojowni, przechodząc przez cały budynek i używając na końcu przełącznika położonego na ostatnim górnym piętrze.

HolotaśmyEdytuj

Taśma 1Edytuj

1st Keller family transcript bottom shelf

Pierwsza taśma

Udaj się do Stacji zasilania VAPL-58, na południowy zachód od Arefu, aż dojdziesz do zabudowanej wieży zasilania. Taśma będzie na dolnej półce regału.

Taśma 2Edytuj

Hallowed Moors Cemetery Day

Druga taśma

Udaj się do Cmentarza Hallowed Moors, na północ od Dużego Miasta. Druga taśma będzie na pulpicie do czytań w głównym budynku.

Taśma 3Edytuj

Grisly diner Keller family transcript 3

Trzecia taśma

Idź do Jadłodajni Masakra, na północ od Świątyni Unii. Trzecia holotaśma jest z tyłu na zewnątrz głównego budynku.

Taśma 4Edytuj

FO3 Sniper Shack Keller

Czwarta taśma

Udaj się do Rockbreaker's Last Gas. Na szczycie wysokiego klifu na zachód zobaczysz chatkę snajpera. W niej jest czwarta taśma.

Taśma 5Edytuj

FO3 Keller family transcript 5

Piąta taśma

Idź do Pomnika Poległych w Anchorage i udaj się na północ-północny zachód. Za rzeką ujrzysz ciężarówkę i namiot. W środku namiotu spotkasz jeńca, a na stole będzie piąta taśma Kellerów.

NagrodaEdytuj

Nagrodą jest dostęp do bunkra Składu Gwardii Narodowej, gdzie znajdziesz m.in.:

UwagiEdytuj

Jedyny ocalały członek rodziny Kellerów, Keller Senior, może być znaleziony w bunkrze jako świecący ghul.