FANDOM

Samotny Włóczęga - muzyk, obozujący pod bilbordem Sunset Sarsaparilli na wschód od Suchego jeziora El Dorado i na północ od Stacji benzynowej El Dorado.

Biografia

Urodzony w Montanie, w 2252 r., w młodym wieku został porzucony przez ojca i matka musiała go wychować samotnie. Po jej śmierci postanowił, że odnajdzie swojego ojca. Nie wie jednak co zrobi, gdy to nastąpi. Rozważa zwykłą rozmowę i wypytanie go o powód odejścia, jak również bombkę w ryj na dzień dobry. Jego dobytek stanowią jedynie gitara i broń, zostawioną mu przez ojca. Podróżował przez pustkowia wiele lat i teraz, zmęczony koczowniczym trybem życia, chce się osiedlić na Pustkowiach Mojave i zarabiać na życie swoją gitarą. Wspomina także o pracy w kopalni, gdy był młody.

Gdy się go odpowiednio przyciśnie, przyzna się, że jego ojciec był bardzo "tajemniczy", czasem nawet zachowywał się jak "nieznajomy".

Spotkania z graczem

  • Zadanie: Pula talentów: Kurier musi go zrekrutować do teatru Aces na zlecenie Tommy'ego Torini.
  • Po zwerbowaniu go będzie występował codziennie o godz. 22 i grał takie utwory jak: "Streets of New Reno," "Home on the Wastes," lub "New Vegas Valley".
  • Jeśli mamy 50 pkt. handlu możemy go przekonać by dał nam broń, którą dostał od ojca.

Wyposażenie

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Płaszcz regulatorów
Kapelusz szeryfa
Tajemniczy Magnum Gitara akustyczna -

Dodatkowe informacje

  • Zabicie go (nawet jeśli nie jest członkiem The Aces) skutkuje negatywną reputacją na Stripie.
  • Mimo że Tajemniczy Nieznajomy jest jego ojcem, może zostać przez niego zabity w V.A.T.S.ie, jeśli ma się odpowiedni profit.
  • W Szczerych Sercach Poszukująca Kreda mówi kurierowi, że jest zainteresowany cywilizacją, ponieważ w młodości do jego plemienia przyszedł "wysoki mężczyzna z wąsem i gitarą" i powiedział mu, że może podróżować z miejsca na miejsce jako śpiewak. Gracz może mu odpowiedzieć, że go zna lub, po zakończeniu zadania Pula talentów, że załatwił mu pracę.

Występowanie

Samotny Włóczęgo występuje tylko w Fallout: New Vegas i jest wspomniany w Szczerych Sercach.