FANDOM

Ruiny Bethesdy - lokacja na północny zachód od Waszyngtonu. Zamieszkiwana jest przez bandytów i ghule. Podzielona jest na trzy części.

Historia

Przed Wielką Wojną Bethesda była jednym z większych miast w okolicy Waszyngtonu. W mieście nie było metra ani żadnych form transportu publicznego za pomocą którego można byłoby dojechać do stolicy. W mieście znajduje sie jedynie stara kolej jednotorowa.

Wygląd

Biura Bethesdy - wschód

Większość lokacji stanowi zrujnowany biurowiec, pełen dziur i gruzu. Znaleźć tu można jedną z figurek, kilka książek, miotacz ognia i inne cenne łupy. Co 72 godziny w grze pojawiają się tu nowi bandyci.

Biura Bethesdy - zachód

Znajduje się tu biurowiec, zachowany nieco lepiej niż ten we wschodniej części. Znajduje się tu spora liczba bandytów. Ich domem są wąskie korytarze i ciasne pomieszczenia budynku. Ponadto w recepcji znajduje się wieżyczka Mark VII.

Podziemia Bethesdy

Zobacz też: Podziemia Bethesdy

Podziemna stacja kolejowa pod ruinami Bethesdy.

Łup godny uwagi

Biura zachodnie

  • Wielka Księga Wiedzy na biurku recepcji na parterze.
  • Stealth Boy w tym samym pomieszczeniu, w skrzynce obok zbiornika z wodą.
  • dwie przedwojenne książki na regale, na pierwszym piętrze
  • Młody Elektronik na najwyższym piętrze w pokoju z pułapką ze Strzelb, w skrzynce leżącej na biurku - książka przykryta jest różnymi rzeczami.
  • Miniatomówka na tym samym piętrze pod jedną ze skrzynek obok lodówki z częściami ciała.

Biura wschodnie

Podziemia

Buda bandytów

Błędy

  • Jako, że ponowne pojawienie się zabitych postaci trwa 3 dni, a jeden z bandytów posiada przy sobie książkę Armia USA: Miotacz Ognia - 30 podręcznych Przepisów, która odświeża się razem z nim, w grze można nabyć nieskończoną ilość tychże książek.
  • Jeżeli wejdziesz do podziemi w trybie skradania lub nosząc Maskę Ghula, wszystkie ghule (poza świecącym) wybiegną na zewnątrz i zaatakują bandytów.
  • Szczęślidźgacz odświeża się razem z bandytą co 3 dni, w związku z czym można nabyć nieskończenie wiele jego kopii.

Za kulisami

  • Bethesda Softworks powstała w mieście Bethesda, w stanie Maryland w 1986 roku. Biura firmy przeniesiono w roku 1990 do Rockville w Maryland.

Występowanie

Ruiny Bethesdy występują jedynie w Fallout 3.

Galeria