FANDOM

Ronald Laren - jest jednym z mieszkańców Girdershade.

Tło

Ronald Laren urodził się w 2244. Po śmierci swojej żony, 33-letni Ronald wędrował po pustkowiach aż do osiedlenia się w Girdershade. Żył w bliskim sąsiedztwie z Sierrą Petrovitą, z którą chce się przespać za wszelką cene.

Według Sierry, Ronald jest utalentowanym mężczyzną. Przypomina jedno wydarzenie, gdzie zginęło dwóch bandytów w Girdershade i uderzył Nakrętkę w twarz.

Interakcje z graczem

Omówienie interakcji

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon cross
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon cross
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
  • żadne
Bierze udział w zadaniu:

Wyzwanie Nuka-Coli

Pakunek Grady'ego

Zadania

Efekt na działanie gracza

  • Gracz z profitem Czarna Wdowa, może przekonać go aby pozbierał Nuka-Cole Quantum dla Ciebie z obietnicą trójkąta z tobą i Sierrą. Podekscytowany, Ronald pobiegnie do Fabryki Nuka-Coli gdzie umrze. Jeśli następnie przemówimy do Sierry ona odpowie, że nie widziała go na jakiś czas, ale ona na pewno wróci. Jeśli jesteś w stanie odprowadzić Ronalda bezpiecznie do Fabryki Nuka-Coli, ale nadal stoi tuż przy wejściu.
  • Jeśli dasz Nuka-Cole Quantum Ronaldowi będzie próbował uwieść Sierrę, ale nie zauważa jego oczywistych intencji i interpretuje jego zachowanie jako propozycja małżeństwa.
  • Jeśli zabijesz Sierre i porozmawiasz z Ronaldem, i powiesz mu, że nie żyje, otworzy się wiele opcji dialogowych. Wśród nich jest przyznają się do zabicia jej lub oszukanie że Nuka-Cola Company ją zamordowało.

Pozostałe interakcje

  • Jeśli gracz jest mężczyzną, będzie on arogancki. Jednak jeśli gracz jest kobietą jednak, że będzie zalotny.

Ekwipunek

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Pancerz skórzany Okulawiacz - -

Ciekawostki

Ronald Laren pojawi się dopiero po rozpoczęciu zadania Wyzwanie Nuka-Coli.

Występowanie

Roland występuje tylko w Fallout 3.