Radio Galaxy News - budynek w Waszyngtonie, skąd nadawana jest transmisja radiowa o tej samej nazwie.

Wygląd

Na zewnątrz

Budynek Radia Galaxy News i plac przy budynku RGN są zlokalizowane w dzielnicy Chevy Chase. Pierwsza i najłatwiejsza droga prowadzi przez stację metra Farragut West i przez tunele użytkowe. Po krótkiej walce z Ghulami, gracz powinien się znaleźć w tunelach stacji Tenleytown/Friendship. Idąc wzdłuż torów, gracz powinien dostać się do Chevy Chase, gdzie spotka Dumę Lyonsa walczącą z Supermutantami.

Plac przy budynku RGN jest punktem walki pomiędzy Supermutantami, a Bractwem Stali. Obszar składa się z rzeźbionej fontanny na środku placu i wejścia do metra. Wejście do metra ufortyfikowane jest workami z piaskiem i pilnowane przez kilku członków Bractwa. Później w tym miejscu pojawia się Supermutant - Behemot.

Wnętrze

Główne lobby Radia Galaxy News jest ufortyfikowane przez worki z piaskiem i inne barykady, a także pilnowane przez kilku członków Bractwa Stali uzbrojonych w miotacze ognia i karabiny laserowe. Po lewej i prawej stronie są drzwi prowadzące na balkon i do łazienek. W lobby jest kilka apteczek i skrzynek z amunicją.

Na górze znajdują się biura i studia nagrań, gdzie przesiaduje Three Dog. Inne drzwi prowadzą do tylnego wyjścia, którymi nie da się wrócić do budynku.

Łup godny uwagi

Powiązane zadania

Notatki

  • Używając Pip-Boya 3000 można znaleźć zdjęcie budynku. Może to być możliwa nagroda w Megatonie.
  • Gdy nie zabije się wszystkich supermutantów na placu przed budynkiem RGN, drzwi do budynku będą zamknięte a z interkomu nikt nie będzie się odzywał.
  • Do radia Galaxy News nie trzeba iść, jeżeli porozmawia się z Dr Li o swoim ojcu.

Występowanie

Lokacja RGN występuje tylko w Fallout 3.

Ważne miejsca w Fallout 3
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.