FANDOM

Pula talentów - zadanie poboczne w Fallout: New Vegas. Zadanie rozpocznie się, gdy Tommy Torini poprosi cię o znalezienie kilku talentow do kasyna The Tops.

Opis zadania

  1. Tommy Torini szuka wykonawców do Aces theater.
  2. Zrekrutuj Billy'rgo Knighta, Hardiana, Samotnego Włóczęgę i Bruce'a Isaaca.
  3. Wróć do Tommy'ego Torini.

Opis przejścia

  • Porozmawiaj ze Swankiem przy wejściu do The Tops o możliwości zarobienia. Zasugeruje ci rozmowę z Tommy Torini w Aces theater.
  • Tommy Torini potrzebuje więcej wykonawców, żeby zdobyć większą publiczność. Za każdego przyprowadzonego dostaniesz 3% zysków (5%, jeśli pass handel check). Dostaniesz 4 wizytówki, które masz dać napotkanym talentom.

Zrekrutuj każdą z wymienionych postaci (w dowolnej kolejności) i każdorazowo po pozyskaniu jednego z nich wróć do Torini'ego:

Dodatkowe informacje

  • Zabicie chociaż jednego z potencjalnych talentów przed rozpoczęciem zadania skutkuje niemożliwością rozpoczęcia go. Tommy nie zaoferuje ci pracy, mimo że Swank nadal będzie twierdził, że The Aces potrzebuje nowych wykonawców.
  • Zadanie będzie też niewykonalne, jeśli masz negatywną reputację na Stripie (Tommy Torini cię zaatakuje).
  • Imiona zwerbowanych postaci pojawią się na tablicy przed The Tops razem z godzinami ich występów. Możesz nawet obejrzeć ich w akcji.

Galeria

Zadania (Fallout: New Vegas)