Pomoc dla Wygnańców - zadanie rozpoczynające DLC Operacja Anchorage do Fallout 3.

Opis przejścia[edytuj | edytuj kod]

Zbadaj Sygnał SOS Wygnańców.[edytuj | edytuj kod]

Po załadowaniu DLC Operacja Anchorage otrzymujesz wiadomość o Sygnale SOS Wygnańców w Pip-Boy'u, jednocześnie zadanie się aktywuje. Sygnał Wygnańców informuje cię, że Obrońca Morrill prosi każdego znajdującego się w okolicy Wygnańca o pomoc żołnierzom na Skrzyżowaniu Bailey'a.

Pomóż Wygnańcom.[edytuj | edytuj kod]

Na skrzyżowaniu Bailey'a Wygnańcy z Bractwa Stali pod dowództwem Obrońcy Morilla próbują przedrzeć się przez rzesze Supermutantów aby wspomóc pozycje odciętych Wygnańców. Gracz może pomóc dotrzeć oddziałowi do Posterunku Wygnańców strzeżonego przez innych Wygnańców oraz dwie Automatyczne wieżyczki.

Porozmawiaj z dowódcą Wygnańców.[edytuj | edytuj kod]

Zjeżdżając windą do Posterunku Wygnańców powita cię nie najmilej Obrońca Sibley i zaprowadzi do Protektora McGrawa, który wyjaśni ci dlaczego tylko gracz może przejść tę symulację, a także prosi Sibley'a o zaprowadzenie ciebie do Specjalistki Olin.

Porozmawiaj z Olin.[edytuj | edytuj kod]

Olin przekazuje ci skafander z interfejsem neuronowym, i wyjaśnia dokładniej aspekty symulacji.

Aktywuj kapsułę symulacyjną.[edytuj | edytuj kod]

Gdy założysz skafander, otworzysz symulator i go aktywujesz znajdziesz się w symulacji. Wtedy aby ukończyć to zadanie, należy wykonać wszystkie pozostałe zadania w symulacji.

Zabicie Wygnańców[edytuj | edytuj kod]

Nawet zabijając Wygnańców możesz wejść do symulacji. Wystarczy wziąć skafander z interfejsem neuronowym z ciała Olin i aktywować symulator.