Początek długiej drogi - zadanie towarzysza w Fallout 4.

Opis

Kiedy podróżujesz z MacCreadym i twoje relacje z nim wejdą na najwyższy poziom, opowie ci o Winlocku i Barnesie, których powinni zabić w lokacji Skrzyżowanie Mass Pike. Wtedy zadanie się zaczyna, a lokacja pojawi się na twojej mapie.

Kiedy dotrzesz na Skrzyżowanie Mass Pike, skorzystaj z windy, aby wjechać na górny poziom wiaduktu. Opór tam jest duży, z ok. 10-15 Strzelcami, dowódcą i Szturmotronem. Po zabiciu wszystkich MacCready podziękuje ci i wręczy kapsle.

Po jakimś czasie dalszej wspólnej podróży MacCready opowie ci o swoim synu Duncanie i jego chorobie, która go zabija. Twoim zadaniem jest udać się do Labolatorium Med-Teku i znaleźć lek. Musisz tam wejść na najwyższy poziom budynku, a wtedy towarzysz wręczy ci hasło Jacoba do terminalu. Terminalem otworzysz wejście do śluzy na parterze (możesz szybko zejść do niej z górnego piętra przez dziurę w podłodze obok terminalu). Wejdź do śluzy i pokonując kolejnych wrogów dojdziesz do sali z lekiem. Zanieś go teraz do Daisy w Dobrym Sąsiedztwie.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.