FANDOM

Plemię z Point Lookout — lokalne plemię z Point Lookout czczące Owoce Punga.

Historia

Członkowie plemienia prowadzeni przez Jacksona czczą Owoce Punga. Uważają że świat materialny został już całkowicie zniszczony, dlatego powinni pozostawić w tyle świat fizyczny i przenieść się na wyższy poziom oświecenia tak jak zrobił to Calvert i opuścić swoje ciała.

Członkowie plemienia wypełniają wolę Calverta, dlatego na jego polecenie napadli Posiadłość Calvertów. Interpretują jego polecenia inaczej niż chciałby tego Calvert, ale mimo to świetnie służą jako mięso armatnie. Wierzą że Calvert jest kimś więcej niż człowiekiem.

Jeżeli Samotny Wędrowiec wybrał stronę Desmonda i zabił Calverta, plemię staje się wobec niego wrogie.

Ich główna siedziba znajduje się w dawnej Katedrze Arki i Gołębicy. Na swój teren nie wpuszczają nikogo obcego, czasami handlują jedynie owocami Punga z podróżnikami takimi jak Tobar. Aby do nich dołączyć należy udać się na bagna. Wtedy zostaje się oczyszczonym przez ogromną roślinę Punga. Wtedy to nowicjusz zostaje ogłuszony a następnie Tobar wycina mu część ciała.

Występowanie

Członkowie plemienia występują jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Point Lookout.

Galeria

Point Lookout (DLC)