FANDOM

Pani Edna - robot Pani Niania, będący asystentką nauczyciela w szkole w Diamond City.

Historia

Pani Edna jest robotem typu Pani Niania pomagającą Panu Zwicky'emu w nauczaniu dzieci w szkole w Diamond City. Zaprogramowano w niej francuski akcent oraz być może oprogramowanie pozwalające na rozwijanie swojej osobowości. Jej praca i szacunek do pana Zwicky'ego sprawiła, że zaczęła czuć do niego coś więcej.

Reakcje względem gracza

Gdy gracz spotyka ją poraz pierwszy, ta zadaje mu trzy pytania. Jedno związane z tabliczką mnożenia, drugie z nauczaniem dzieci a trzecie z miłością. W zależności od odpowiedzi, jej zachowanie może być inne.

Jeśli na ostatnie pytanie, gracz udzielił odpowiedzi, że miłość jest ważna w życiu, następnym razem gdy przybędzie do Diamond City, będzie świadkiem ślubu Pani Edny z Panem Zwicky'm udzielanym przez pastora Clementsa. Sam pastor twierdzi, że małżeństwo człowieka z robotem jest dziwne, ale myśli, że Bóg nie miałby nic przeciwko.

Po ślubie, Edna jest bardzo wdzięczna za zachęcenie jej do wyznania uczuć Zwicky'emu.

Wyposażenie

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
- - - -

Notatki

  • Pani Edna ma tylko kleszcze zamiast broni, piły lub broni.
  • Wszyscy towarzysze do dobrym usposobieniu są zadowoleni z poparcia uczucia Edny do Zwicky'ego. Jedynie Cait się to nie podoba. Pozostali są neutralni.
  • Pani Edna ma taki sam głos jak Curie.

Występowanie

Pani Edna występuje jedynie w Fallout 4.