FANDOM

Abominacja - są wynikiem eksperymentów obcych na uprowadzonych ludziach. Można je znaleźć tylko na pokładzie Statku Matka Zeta w laboratorium badań biologicznych w 2277 roku.

Biologia

Z tego, co można potwierdzić na podstawie różnych rejestrów cudzoziemców zarejestrowanych w niewoli, są to ludzie, których ciała zostały zhybrydyzowane z obcym DNA z zamiarem stworzenia broni biologicznej. Proces transformacji zamienił ich w zdziczałe, groźne stworzenia - wrogo nastawione do wszystkiego, co nie jest jednym z nich, w tym ich obcych twórców. Stworzenia te zachowują pewien stopień człowieczeństwa i samoświadomości; kiedy zabijamy abominacje, czasami mówią "dziękuję", jakby sugerowali, że chcieli umrzeć przez cały czas. Nie wiadomo, czy na statku jest ich więcej po ukończeniu dodatku Mothership Zeta.

Ciekawostki

  • .Po zabiciu czasami można usłyszeć jak mówiąc "dziękuję", wskazując, że chce umrzeć. Trogowie z dodatku Dzióra też czasami wymawiają to samo słowo podczas umierania.

Występowanie

Abominacje występuje jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Statek-matka Zeta.

Galeria

Alien abomination concept

Concept art Wesley Burt.