FANDOM

Gametitle-FO2
Gametitle-FO2

Oczyść Kopalnię Wanamingo - nieoznaczone zadanie w Fallout 2.

Opis

Burmistrz Ascorti może poprosić cię o zakup aktu własności Wielkiej Kopalni Wanamingo za 1000 dolarów. Obiecuje, że kiedy zabijesz te groźne stworzenia (jest ich tam ok. 15), odkupi ją od ciebie za 2000$.

Najlepszym punktem dostępu do tuneli (choć najbardziej niebezpiecznym) jest winda przeładunkowa w zachodniej części Redding, tam gdzie ma siedzibę gang Mortona. Zaleca się wziąć jak najwięcej stimpaków, amunicji i broni, ponieważ mieszkańcy kopalni są twardymi klientami. Kiedy zjedziesz windą, trafisz od razu na królową.

Później czekają cię długie i żmudne wędrówki przez ciemne korytarze, strzelając do wanamingo. Aby zakończyć tę misję, wszystkie wanaminga muszą zostać zabite. Obejmuje to te, które znajdują się w tunelach poniżej obozu kopalni i śródmieścia, więc może zająć trochę czasu (łącznie 4 "obszary" podziemi). Dostaniesz 3500 PD za wyczyszczenie kopalni, a Ascorti kupi ją od ciebie z powrotem za 2500$, czyli z 1500$ zysku. Sprzedanie kopalni da ci dodatkowe 1000 PD.

Bugi

Zadanie zostanie ci zaliczone, nawet kiedy jeden wanamingo zostanie przy życiu, tzn. nie musisz zabijać ostatniego wanamingo.

Zadania w Fallout 2