FANDOM

Nuka-Cola Victory - jest napojem gazowanym w Fallout: New Vegas.

Historia

Główny artykuł: Nuka-Cola

Nuka-Cola została wynaleziona w 2044 roku przez Johna-Caleba Bradbertona. Jego unikalny smak zyskał popularność, szybko stając się najpopularniejszym napojem bezalkoholowym w Stanach Zjednoczonych, z wyjątkowo oddanymi następcami.

Do składników Nuka-Coli należą: woda gazowana, karmelowy kolor, aspartam, kwas fosforowy, benzoesan potasu (w celu ochrony smaku), naturalne aromaty, kwas cytrynowy i kofeina. To, co nadaje mu niepowtarzalny smak, to esencja siedemnastu różnych owoców zmieszanych w odpowiedniej proporcji, aby nadać napojowi charakterystyczny smak. Niektóre wersje tego napoju zawierają również witaminy mineralne i toniki zdrowotne. Podczas Wielkiej Gorączki Owocowej w 2044 r. Ludzie zauważyli różnicę w smaku, gdy przepis został zmieniony.

Nuka-Cola Victory to kolejny smak Nuka-Coli. Ma kolor pomarańczowy, nadając mu wyrazisty wygląd, podobnie jak Nuka-Cola Quantum.

Charakterystyka

Victory to jaskrawy czerwono-pomarańczowy wariant produktu Nuka-Cola. Picie zapewnia uzdrowienie, zapewnia premię do Punktów Akcji, zmniejsza Percepcję i zwiększa Promieniowanie. W trybie Hardcore zmniejsza Sen i zwiększa Odwodnienie. Zarówno pozytywny jak i negatywny efekt skaluje się z umiejętnością Przetrwanie.

Wytwarzanie

Aby stworzyć Nuka-Cola Victory musimy zebrać kilka przedmiotów, które następnie na stole warsztatowym łączymy, przez co powstaje napój. Wymagany jest profit Chemik Nuka oraz Nauki ścisłe na co najmniej 90.

Potrzebne przedmioty

Lokacje

Nuka-Cola Victory jest drugim najrzadszym ze wszystkich wariantów Nuka-Coli w Fallout: New Vegas. Nuka-Cola Victory nie jest sprzedawana przez kupców. W sumie w grze możemy znaleźć 10 butelek Nuka-Coli Victory na Pustkowiach Mojave. Dodatkowe 4 butelki można znaleźć w Big MT

Warianty

Występowanie

Nuka-Cola Victory występuje w Fallout: New Vegas