FANDOM

Zrób skok ... ciesz się Quantum
Nuka-Cola Quantum - to napój gazowany w Fallout: New Vegas po zainstalowaniu dodatku Droga przez Pustkowia.

Charakterystyka

Icon cut content Ten fragment bazuje na wyciętych danych z Fallout: New Vegas i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

W pewnym momencie Nuka-Cola Quantum miała pojawić się w podstawowej wersji Fallout: New Vegas. Element został w pełni zaimplementowany, a nawet dostosowany do poprawnego działania w trybie Hardcore. Oprócz standardowego efektu z Fallout 3, Quantum miał zapewnić przywrócenie snu o wartości 100 i dodatkowe odwodnienie 10.

Nuka-Cola Quantum nadal istnieje w plikach gry i można je uzyskać za pomocą poleceń konsoli. Jego BaseID pozostaje niezmieniony od Fallout 3. Niemniej jednak na jednej ze ścian Sklepu w Goodsprings znajduje się baner promujący Quantum. Nuka-Cola Quantum została usunięta ze względu na fakt, że przed wojną nie było jej wystarczająco długo, aby mogła być sprzedana poza Waszyngtonem, ale miała być sprzedana w masowej produkcji, zanim spadną bomby. To sugeruje, dlaczego w Goodsprings istnieje baner Nuka-Coli Quantum.

Icon cut content Koniec informacji bazujących na wyciętych danych z Fallout: New Vegas.

Charakterystyka

Picie Nuka-Coli Quantum zwiększy twoje Punkty akcji o 20 przez 4 minuty, a promieniowanie o 8.

Warianty

Galleria