FANDOM

Zastrzel to pragnienie

—Slogan firmy

Nuka-Cola - napój gazowany w 'Fallout 4.

Historia Edytuj

Główny artykuł: Nuka-Cola

Nuka-Cola została wynaleziona w 2044 roku przez Johna-Caleba Bradbertona. Jej unikalny smak zyskał popularność, szybko stając się najpopularniejszym napojem bezalkoholowym w Stanach Zjednoczonych, z wyjątkowo oddanymi następcami.

W skład Nuka-Coli wchodzą: woda gazowana, karmelowy kolor, aspartam, kwas fosforowy, benzoesan potasu (w celu zachowania smaku), naturalne aromaty, kwas cytrynowy i kofeina. To, co nadaje mu niepowtarzalny smak, to esencja siedemnastu różnych owoców zmieszanych w odpowiedniej proporcji, tak aby nadać napojowi charakterystyczny smak. Niektóre wersje tego napoju zawierają również witaminy mineralne i toniki zdrowotne. Podczas Wielkiej Gorączki Owocowej w 2044 r. Ludzie zauważyli różnicę w smaku, gdy przepis został zmieniony.

Po wojnie Nuka-Cola pozostaje jednym z najpopularniejszych napojów bezalkoholowych w świecie post-nuklearnym, ponieważ wiele z nich zachowało się w dość nieskazitelnym stanie. W 'Fallout 4, butelki Nuka-Coli nabierają nowszego wyglądu.

Charakterystyka Edytuj

Nowa Nuka-Cola ma okrągłą etykietę, w przeciwieństwie do poprzednich gier. Dodatkowo, wygląd butelki jako całości zmienił się, teraz ma wyraźny "brzuch" z "płetwami" na dole i ogólnie przywołuje kształt rakiety lub bomby atomowej. Ekran ładowania wyjaśnia, że nowy kształt został przyjęty w związku z pozwem o naruszenie patentu złożonym przez nieznaną firmę konkurencyjną, która jako pierwsza domagała się oryginalnego kształtu butelek Nuka-Coli

Warianty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas przedwojennej sekcji gry, Nuka-Cola może wchodzić w interakcję, powodując, że postać gracza mówi coś o nich, ale nie można tego zrobić.

Galeria Edytuj