FANDOM

Niewolnicy - to nieszczęśni mieszkańcy Stołecznych Pustkowi, złapani przez handlarzy niewolników pracujących w Paradise Falls.

Interakcje z graczem Edytuj

Omówienie interakcji Edytuj

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon check
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon cross
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
  • żadne
Bierze udział w zadaniu:
  • żadnym

Efekty na działanie gracza Edytuj

  • W losowym spotkaniu trzech niewolników jest eskortowanych przez łowców niewolników. Niewolnicy będą błagać Samotnego Wędrowca, by uwolnił ich, jeśli się do nich przemówi. Wyłączenie ich obroży powoduje pozytywną karmę, pod warunkiem, że Wędrowcowi się powiedzie, jednak łowcy niewolników staną się automatycznie wrogo nastawieni.
  • W losowym spotkaniu, dwóch lub trzech niewolników spróbuje uciec od niewolników. Samotny Wędrowiec nie może rozmawiać z niewolnikami, jeśli uda im się uciec od łowców niewolników, którzy będą do nich strzelać. Zamiast tego, niewolnicy będą nadal uciekali w nieskończoność.
  • Jeśli pojawi się losowe spotkanie "Szukając Świątyni Unii", trzech niewolników w biegu zapyta się Samotnego Wędrowca o Świątynie Unii . Można im powiedzieć prawdę lub okłamać.

Ekwipunek Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Niewolnicy uwolnieni przez Samotnego Wędrowca w "Slavers Escort" nie ruszają się po uwolnieniu, ani nie zaoferują żadnych opcji dialogowych.
  • Wymagana jest wysoka umiejętność Nauki ścisłe, aby za każdym razem skutecznie dezaktywować obroże z niewolnika. W przeciwnym razie istnieje szansa, że może ona eksplodować przez przypadek.

Występowanie Edytuj

Niewolnicy występują tylko w Fallout 3.

Galeria Edytuj

Wastelander5
Wastelander1
Wastelander2
Wastelander6
Wastelander3
Wastelander4
Wastelander9
Wastelander7
Wastelander8
Wastelander12
Wastelander10
Wastelander11
Wastelander19
Wastelander13
Wastelander18
Wastelander22
Wastelander20
Wastelander21
Wastelander23
Wastelander44