Nie łam się, stary - poboczne zadanie w Fallout 4, w którym pomagasz Travisowi Milesowi uzyskać pewność siebie.

Opis

  1. Porozmawiaj z Travisem w Diamond City.
  2. Porozmawiaj z Wadim Bobrovem w Rezerwie. Przyjmij od niego zadanie "wyleczenia" Travisa z nieśmiałości.
  3. Przyjdź do lokalu po godz. 18:00.
  4. Porozmawiaj z Travisem i przekonaj, aby postawił się Gougerowi i Bullowi.
  5. Pomóż Travisowi wygrać bójkę, najlepiej używając jedynie białej broni i bez zabijania przeciwników.
  6. Porozmawiaj z Wadimem (i odbierz ewentualne wynagrodzenie).
  7. Wadim chce teraz, aby Travis nabrał pewności z kobietami. Znajdź Scarlett i porozmawiaj z nią, aby dała szansę Travisowi. Możesz przekonać ją, że Travis naprawdę ją lubi, albo zapłacić.
  8. Wróć do Rezerwy i porozmawiaj z Jefimem Bobrovem. Dowiesz się, że Byk i jego ludzie, czyli osoby, z którymi stoczyłeś walkę, porwali Wadima. Jefim poprosi cię, abyś go odnalazł.
  9. Udaj się do siedziby radia i porozmawiaj z Travisem. Domyśli się, że Wadim jest prawdopodobnie w Browarze Beantown
  10. Idź do Browaru Beantown. Przed wejściem porozmawiaj z Travisem, który wesprze cię w walce z bandytami.
  11. Uwolnij Wadima i porozmawiaj z Travisem, który zyskał teraz pewność siebie.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.