FANDOM

Napiętnowani - grupa ghuli z Rozpadliny.

HistoriaEdytuj

Napiętnowani to członkowie pozostałych przy życiu oddziałów RNK iLegionu Cezara, po tym jak Kurier nieświadomie aktywował głowice atomowe dostarczając ED-E do Rozpadliny. Wybuch spowodował powstanie szczególnej odmiany ghuli. Wyglądali oni jakby mieli same mięśnie i byli obdarci ze skóry. To, że zamienili się w ghuli podtrzymywało ich przy życiu, jednak to życie napiętnowane zostało bólem i cierpieniem.

Mimo odmiennych poglądów i przekonań członkowie Legionu Cezara oraz żołnierze z RNK połączyli siły by przetrwać. Ich nienawiść zwróciła się przeciwko Rozpadlinie oraz intruzom. Nadal noszą mundury swoich państw, jednak najprawdopodobniej jako element zastępujący skórę w chronieniu ciała. Najpewniej uprawiają kanibalizm bądź ludożerstwo, gdyż częstym elementem ich wyekwipowania jest ludzkie mięso. W miejscach naznaczonych radioaktywnością regenerują punkty wytrzymałości szybciej niż zwykłe ghule. Nie wiadomo, czy są tak samo bezpłodne.

Znani NapiętnowaniEdytuj

Rodzaje NapiętnowanychEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Napiętnowani są inspirowani pierwszymi szkicami koncepcyjnymi ghula w serii Fallout, nazywani byli wtedy "krwawymi ludźmi".

WystępowanieEdytuj

Napiętnowani występują jedynie w dodatku do Fallout: New Vegas pod tytułem Droga przez Pustkowia.

GaleriaEdytuj