Mojave Express - firma kurierska działającą na Pustkowiach Mojave.

Zadania

Mojave Express zatrudnia kurierów, którzy przemierzając Pustkowia dostarczając listy i paczki. Firma ta prawdopodobnie została założona przez Johnsona Nasha. Siedziba Mojave Express znajduje się w jego domu.

Firma korzysta ze skrzynek pocztowych Mojave Express, które pozwalają graczowi przesyłać przedmioty pomiędzy różnymi osadami. Ale aby to zrobić należy odnaleźć co najmniej dwie skrzynki.

Jedynymi znanymi kurierami Mojave Express są Kurier, Ulysses, oraz Daniel Wyand. Według Ulyssesa wielu kurierów pracuje dla Cezara i dlatego mogą oni w miarę bezpiecznie poruszać się po ziemiach Legionu.

Związki z graczem

Mojave Express zatrudniła Kuriera, żeby dostarczył paczkę z Platynoweym Sztonem z Primm do Nowego Vegas oraz pięciu innych kurierów by zmyilić ewantualnego złodzieja sztonu.

W grze można znależć jedynie dwa zlecenia dostawy przesyłek: 4 z 6 oraz 6 z 6.

Ciekawostki

  • ED-E znajduje się w budynku Mojave Express w Primm, aby przyłączyć robota jako towarzysza potrzeba Naprawę bądź Nauki ścisłe na poziomie 65, aby go naprawić. Można również użyć wybranych części, które mogą być znalezione na Pustyni Mojave.

Występowanie

Firma Mojave Express występuje jedynie w Fallout: New Vegas.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.