FANDOM

Maggie - dziewięcioletnia mieszkanka Megatony.

Biografia

Maggie urodziła się w 2268 roku. Jej rodzice zostali zabici przez bandytów w roku 2275. Została uratowana przez Billy'ego Creel'a. Jest przyjaznym i rozmownym dzieckiem.

Wydaje się interesować Hardenem Simmsem, poprzez całowanie go, jednak Billy uważa że na to jest jeszcze za wcześnie.

Jeżeli Billy zginie, zamieszka z Nathanem i Manyą Vargas.

Interakcje z graczem

Omówienie interakcji

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon check
  • Zawsze
Niewolnictwo: Icon cross
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon cross
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
  • żadne
Bierze udział w zadaniu:
  • żadnym

Efekty na działanie gracza

Posiadając profit Dusza Dziecka Maggie zdradzi szyfr do sejfu w Domu Billy'ego Creela

Ciekawostki

  • W terminalu Colina Moriarty'ego Colin stwierdza, że ​​wierzy, że Maggie nie została uratowana i że to prawdopodobnie sam Creel zabił jej rodziców. Jednak nic więcej w grze nie popiera tej teorii.

Cytaty

  • "Billy mówi, że zamierza mnie nauczyć strzelać pewnego dnia!"
  • "Prawdopodobnie nie powinienem z tobą rozmawiać Billy mówi, że jestem zbyt przyjaźnie nastawiony do ludzi, których nie znam, mówi, że to niebezpieczne."
  • "No cóż ... Billy zbudował sejf na podłodze naszego domu, trzyma tam wszystkie fajne rzeczy, nie powinienem ci tego mówić, ale ... kombinacja to 15-16-23-42, jeśli chcesz się rozejrzeć, po prostu upewnij się, że wszystko odłożyłeś, jeśli chcesz coś z tym zrobić, nie chcę mieć kłopotów."

Występowanie

Maggie występuje jedynie w Fallout 3.

Za kulisami

Kombinacja szyfru do sejfu w podłodze domu Billy'ego nawiązuje do telewizyjnego show Zagubieni; liczby 15, 16, 23 i 42 to liczby otwierające jego sejf.
Megatona