FANDOM

Magazyn w Gruzach - stary, opuszczony magazyn znajdujący się w Gruzach.

CharakterystykaEdytuj

Magazyn był niegdyś kwaterą gangu Rozpruwaczy. Na krótko po ich odejściu zadomowiły się tam szpony śmierci. Jest to bardzo niebezpieczne miejsce. Wielu podróżników zostało zabitych przez jaszczury z powodu swojej nieostrożności i nierozwagi.

PołożenieEdytuj

Magazyn znajduje się w górnym prawym rogu Śródmieścia.

MagazynEdytuj

Gruzy magazyn
Na powierzchni można znaleźć trzy szpony śmierci które odradzają się co godzinę czasu gry. Czasami zamiast trzech mogą pojawić się tylko dwa jaszczury.

Znajdują się tutaj także zwłoki szabrownika który miał znaleźć części do naprawy farm hydroponicznych Adytum.

PiwnicaEdytuj

Piwnica magazynu
W piwnicy magazynu znajduje się matka oraz jaja szponów śmierci. Aby wykonać zadanie od Zbrojmistrzów, je również musimy wyeliminować.

ZadaniaEdytuj

Jeśli gracz przyjmie zadanie od Milesa w Adytum zostanie poproszony o przyniesienie potrzebnych części. Jeśli zapytamy o nie szabrownika Sammaela, ten powie nam że poszukiwacz którego wysłał na ich poszukiwanie nigdy nie powrócił. Jego zwłoki razem z poszukiwanymi częściami możemy odnaleźć w magazynie.

Przywódca Zbrojeniowców, Gabriel prosi gracza aby wyeliminował szpony śmierci które uwiły sobie gniazdo w magazynie.

WystępowanieEdytuj

Magazyn w Gruzach występuje tylko w Fallout.