FANDOM

Lucas Simms - jest szeryfem oraz samozwańczym burmistrzem Megatony.

Historia

Urodził się w 2236 roku lecz nie wiadomo gdzie. Wiadomo natomiast, że wychował się w Megatonie.

Stanowisko Szeryfa otrzymał po głosowaniu mieszkańców miasta. Lucas Simms zafascynowany był dawnymi historiamii o Dzikim Zachodzie. Właśnie przez to zafascynowanie nazwał swego syna Harden, od sławnej postaci John'a Wesley'a Hardena.

W 2277 roku brał udział w konflikcie z Bandytami którzy najeżdżali na Megatonę z pobliskiej Szkoły w Springvale. Podczas tego konfliktu, Simms, strzałem w głowę, zabił dowódzcę bandytów o imieniu Boppo.

Interakcje z graczem

Omówienie interakcji
Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon cross
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon check
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
Potęga Atomu
Bierze udział w zadaniu:
  • żadnym

Zadania

  • Potęga Atomu - Szeryf jako pierwszy wita Samotnego Wędrowca. Prosi bohatera o rozbrojenie bomby, pomimo, że jest ona centrum kultu Dzieci Atomu. Dzięki pomocy, nowo przybyły otrzymuje klucz do pustego domu a także 100 lub 500 kapsli. Po uzyskaniu informacji o tym, że Burke planuje wysadzenie Megatony, Simms będzie próbował go aresztować. Od gracza zależy, czy przeżyje.

Efekty na działanie gracza

  • Jeśli Lucas zostanie zabity, pojawią się wyjątkowe wybory dialogowe z Manya, Leo Stahlem i Hardenem.
  • Jeśli postać gracza nie chce go uratować, a następnie zabija Burka, postać gracza otrzymuje pozytywną karmę i ma możliwość obrabowania obu ciał bez dodatkowej negatywnej karmy. Następnie mogą otrzymać nagrodę za rozbrojenie bomby od syna Lucasa, Hardena.

Ekwipunek

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Prochowiec szeryfa
Kapelusz szeryfa
Chiński Karabin Szturmowy Klucz do domu Lucasa Simmsa -

Ciekawostki

  • Jeśli Lucas zginie z ręki Pana Burke'a, nagrodę bohaterowi wręczy jego syn Harden Simms.
  • Nosi przy sobie klucz do zbrojowni i unikalny kapelusz.

Występowanie

Lucas Simms występuje w Fallout 3 oraz Fallout Shelter.

Galeria

Megatona