FANDOM

Gametitle-FO3
Gametitle-FO3

Krypta 95 - jedna z Krypt we Wspólnocie, była cześcią Projektu Safehouse. Występuje w Fallout 4.

Opis

Vault-Tec stworzyło Kryptę 95 w celu wyleczenia ludzi z uzależnień od chemikaliów. Po 5 latach leczenia, jeden z pracowników Vault-Tec rozmieścił w krypcie ukryte wcześniej narkotyki w celu sprawdzenia zachowań mieszkańców. Według danych z terminali program wyleczania przechodził pomyślnie przez pierwsze lata w Krypcie. Po rozmieszczeniu narkotyków w krypcie, większość mieszkańców powróciła do nawyków, co powodowało nawet to niszczenia rodzin które mieszkańcy zdołali utworzyć w trakcie eksperymentu. Pojemnik z naroktykami i alkoholem można odnaleźć w jednej z łazienek w części mieszkalnej krypty. Większość mieszkańców zginęła w krypcie przez zamieszki zwiazane z narkotykami, zanim przybyli tam strzelcy.

Eksperyment

Jej zadaniem było sprawdzenie czy ludzie wyliczeni z nałogu narkotykowego oprą się pokusą w postaci narkotyków. Do Krypty zaklasyfikowano osoby uzależnione od narkotyków, w ciągu 5 lat wszyscy mieli zostać wyleczeni a w piątą rocznice otwarcia krypty, pracownik Vault-Tec miał rozpuścić po krypcie środki uzależniające by sprawdzić czy ludzie będą wstanie się im oprzeć.

Przedmioty

Powiązane zadania

  • Łagodna Interwencja - Cait chce wyzdrowieć ze swoich uzależnień, ale jedyne miejsce które może jej pomóc jest w Krypcie 95.

Galeria

Krypty Vault-Tec