FANDOM

Gametitle-FO3
Gametitle-FO3

Kombinezon mechanika jest częścią ubioru w Fallout 3 dodającą +5 do zdolności naprawy.

Kombinezon Red Racer oraz Handyman Jumpsuit mogą być naprawiane przy pomocy Kombinezonu Red Racer. Kombinezon RobCo może być naprawiany tylko przy użyciu jego kopii.

Warianty

Kombinezon mechanika armii

Dodany do Fallout 3 wraz z dodatkiem Operacja Anchorage, zielony Kombinezon mechaników armii jest używany przez Amerykańskich mechaników w Symulacji Odzyskania Anchorage podczas naprawiania zbroi wspomaganych oraz pojazdów.

Gracz może posiąść ten ubiór tylko przez odpowiednie komendy wpisane w konsoli lub przy użyciu błędów.

Kombinezon Red Racer

Kombinezon Red Racer jest żółtym kombinezonem z czerwonym logo Red Racer na plecach.

Można znaleźć go w Fabryce Red Racer. Jenny Stahl oraz Lucky Harith także go noszą.

Kombinezon RobCo

Kombinezon RobCo jest niebieskim kombinezonem z srebrno-szarym logiem RobCo na plecach.

Trzy z nich można znaleźć w Fabryce RobCo. Jeden na rynku Rivet City. Sześć noszonych jest przez NPC (Walter, Moira Brown, Henry Young, Winthrop, Daniel Agincourt i Bill Foster). Jeden ma Mechanik, którego musisz przekonać do porzucenia kariery superbohatera w zadaniu Nadludzki Gambit.

Kombinezon Złotej Rączki

Handyman Jumpsuit jest czerwony i może być naprawiany tylko kombinezonem Red Racer. Można go zdobyć tylko przy użyciu konsoli w Fallout 3. Jeden z tych kombinezonów został dodany w dodatku Point Lookout i jest noszony przez handlarza broni Haley'a.

Występowanie

Kombinezony Red Racer i RobCo pojawiają się w Fallout 3. Kombinezon Złotej Rączki występuje w plikach gry jednakże został wycięty z finalnej wersji Fallout'a 3. Użyto go dopiero w dodatku Point Lookout. Kombinezon mechanika armii pojawia się w dodatku Operacja Anchorage podczas symulacji.

Galeria

Operacja Anchorage (DLC)
Point Lookout (DLC)