Mini-FOT Logo Ten fragment bazuje na Fallout Tactics i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Gametitle-FOT
Gametitle-FOT

Keith - dzikus, którzy przyłącza się do Bractwa Stali. Gracz może dołączyć go do drużyny, kiedy uzyska rangę Starszego Rekruta. Jego dokładne pochodzenie nie jest znane - z dialogu kończącego misję w Peorii, kiedy to uda się nikogo nie zabić z plemienia Whachutu, jest mowa o szkoleniu tamtejszych dzikusów i wykorzystaniu ich przez Bractwo. Jednakże późniejsi dzikusi dołączają niezależnie od tej akcji.

Biografia

Keith nie cierpi zabijać, ale również nie cierpi mieszkać w glinianej chacie. Wstąpił do Bractwa żeby leczyć ludzi, którzy naprawdę tego potrzebują, a nie hipochondryków, którzy nawet nie płacą.

Uwagi

Bohater jest jednym z lepszych medyków dostępnych w grze. Jednakże posiada bardzo słabe umiejętności bojowe i aby użycie tej postaci w kampanii miał sens trzeba wziąć go od razu i wszystkie punkty inwestować w broń palną oraz skradanie.

Alternatywną drogą rozwoju postaci jest wykorzystanie posiadanego już perka Med oraz specjalizacją w skradaniu poprzez nadawanie mu perków przyspieszających ruch - Dodatkowy ruch oraz Szczur tunelowy. Wtedy będzie można dokonywać bardziej ryzykownych akcji zaś samego Keitha trzymać tuż za ich plecami a kiedy trzeba od razu poddawać leczeniu.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.