FANDOM

Katedra Arki i Gołębicy - miejsce pojawiające się w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Point Lookout, siedziba plemienia z Point Lookout.

HistoriaEdytuj

Nazwa tej katedry wzięłą się od dwóch pierwszych statków, które dobiły do okolicznych brzegów Maryland w czasach kolonialnych.

WyglądEdytuj

ZewnątrzEdytuj

Jest to stary kościół zbudowany z cegieł, otoczony masywnym murem. Dookoła niego rosną rośliny punga, czczone przez lokalne plemię. Niedaleko znajduje się wejście do jaskini i działka.

WewnątrzEdytuj

W zrujnowanym wnętrzu katedry znajduje się kilka ławek oraz poletka na których hodowane są owoce punga.

MieszkańcyEdytuj

Powiązane zadaniaEdytuj

NotatkiEdytuj

  • Jeżeli frontowa brama pozostanie otwarta, świecące ghule, ludzie z bagien lub przemytnicy mogą zaatakować i wybić całe plemię.
  • Mimo rozmowy przez interkom z Jimsonem wydaje się, że w całej katedrze znajduje się tylko jedno takie urządzenie.
  • Za katedrą znajdują się kawałki mięsa nieznanego pochodzenia, najprawdopodobniej ludzkiego.
  • Marcella chciała sprawdzić katedrę w poszukiwaniu artefaktów ale zdecydowała się poczekać.

WystępowanieEdytuj

Katedra Arki i Gołębicy występuje jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Point Lookout.