FANDOM

Karabin myśliwski kal .308mm - broń palna występująca w Fallout: New Vegas.

Charakterystyka

Karabin myśliwski kalibru .308mm jest bardzo podobny z wyglądu do swojego odpowiednika o kalibrze .32mm występującego na Stołecznych Pustkowiach. W przeciwieństwie do niego został wykonany z materiałów wyższej jakości, przez co cechuje się wysoką wytrzymałością, siłą ognia oraz celnością. Po wprowadzeniu do niego dodatkowych modyfikacji staje sie jedną z najlepszych broni lekkich w grze. Karabin ze względu na swoje właściwości nie jest tak mocno rozpowszechniony jak jego odpowiednik ze wschodu kraju oraz trudniej znaleźć do niego amunicję.

W pełni zmodyfikowany karabin myśliwski jest świetną bronią do walki na daleki oraz średni dystans. Charakteryzuje się prawie stu procentową celnością oraz zadawanymi większymi obrażeniami. W dodatku wysoka trwałość karabinu sprawia, że wszelkie modyfikacje do niego są jak najbardziej opłacalne. Broń jest idealna do walki z lekko opancerzonymi przeciwnikami, gekonami czy też ludźmi. Mając go jest bardzo duża szansa na zadawanie obrażeń krytycznych. Pomimo tylu zalet, jego siła ognia jest znacznie mniejsza od typowego karabinu snajperskiego.

Modyfikacje

Icon cut content Ten fragment bazuje na wyciętych danych z Fallout: New Vegas i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Warianty

Lokalizacja

Karabin myśliwski kal .308mm można znaleźć na całych Pustkowiach Mojave min w:

Występowanie

Ten wariant karabinu myśliwskiego występuje w Fallout: New Vegas.

Galeria