FANDOM

Karabin Szturmowy Xuanlong — unikatowy Chiński karabin szturmowy.

Historia

Chiński Karabin Szturmowy został zaprojektowany i wyprodukowany na potrzeby Chińskiej Armii Ludowo-Wyzwoleńczej podczas Wojen o surowce jako podstawowy karabin wojsk, szpiegów, sabotażystów, oraz piątej kolumny działającej w Stanach Zjednoczonych. Tysiące sztuk tego karabinu zostało przemyconych na Wschodnie Wybrzeże USA przez sympatyków komunistów, oraz ich agentów. Wiele z nich przetrwało Wielką Wojnę i wciąż działa jak powinno. Udowodniono, że można je również produkować w powojennych warunkach.

Charakterystyka

Karabin szturmowy Xuanlong podobnie jak inne karabiny szturmowe używa powszechnie dostępnej amunicji 5.56mm. Większość jego właściwości jest taka sama jak w chińskim karabinie szturmowym. Jednak przy porównywaniu obu konstrukcji, największe zadawane obrażenia spośród automatycznych broni palnych oraz 36-nabojowy magazynek zdecydowanie wypadają na jego korzyść.

Wysokopoziomowe postacie bardzo łatwo mogą znajdować kolejne chińskie karabiny szturmowe potrzebne do utrzymywania karabinu w dobrym stanie, co rekompensuje jego szybkie psucie się. Sprawia to, że jest to jedna z najlepszych broni spośród karabinów szturmowych.

Warianty

Lokalizacja

Zadania

Łup Jiggs'a - po ukończeniu łamigłówek w Muzeum Technologii, ciało Prime'a pojawi się w jadalni niedaleko stacji metra Jury Street wraz z karabinem.

Występowanie

Karabin Szturmowy Xuanlong występuje jedynie w Fallout 3.

Broń w Fallout 3